Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
Analiza konkurencji i zachowań klientów ✅ 4-5.09 http://www.forum-szkolenia.pl/akademia-marketingu-atrium-f113/analiza-konkurencji-i-zachowan-klientow-4-5-09-t5891.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | AkademiaAtrium [ 15 mar 2017, 17:25 ] |
Tytuł: | Analiza konkurencji i zachowań klientów ✅ 4-5.09 |
Zapraszamy na szkolenie: Analiza konkurencji i zachowań klientów. Strategie konkurencji Termin szkolenia: 4-9 września 2017, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum Cena netto: 1590 zł + 23% VAT Trener: Michał Dziekoński 1. Nowe strategie konkurencji – jak budować przewagę rynkową Wprowadzająca gra szkoleniowa ilustrująca punkty widzenia słynnych menedżerów na tworzenie skutecznych strategii konkurencji Nowe sposoby budowania strategii konkurencji – dlaczego Amazon wyprzedził Wall-Mart a Uber ma wartość wyższą niż General Motors Klasyczne i nowe strategie konkurowania na rynku – które z metod zachowały aktualność, a które zostały zastąpione nowymi Już od początku spotkania mocno zaangażujemy Państwa w zajęcia dzięki bardzo inspirującej wprowadzającej grze szkoleniowej przedstawiającej strategie konkurencji z punktu widzenia najbardziej znanych na świecie menedżerów. Dodatkowo poznamy – na konkretnych przykładach – nowe sposoby budowania przewagi konkurencyjnej na rynku 2. Strategiczna gra symulacyjna COMPETITION STRATEGY Aktywne przećwiczenie możliwości planowania i realizacji konkretnych strategii konkurencji na dynamicznie rozwijającym się symulowanym rynku Weryfikacja obranych metod budowania przewagi konkurencyjnej – feedback i porównanie metody konkurowania na tle innych zespołów Praktyczne sprawdzenie tworzenia kompleksowej strategii konkurencji – od analizy rynku poprzez wybór modelu konkurowania aż po jego weryfikację praktyczną oraz ocenę efektywności wdrażanych działań Omówienie wyników symulacji rynkowych wraz z praktyczną ilustracją realizowanych strategii konkurencji – model działań rynkowych której konkretnie firmy wybrały poszczególne zespoły oraz analiza wskaźnikowa wybranych strategii 3. Analiza trendów rynkowych i zachowań konsumentów Segmentacja klientów – ocena rynkowa wartości poszczególnych segmentów, dopasowanie do nich produktów i usług Rozpoznanie postaw i zachowań grup z różnych segmentów Mierzenie zachowań klientów – zewnętrzne i wewnętrzne źródła informacji Śledzenie zmian rynkowych, monitorowanie mody, trendów społecznych Mierzenie satysfakcji klientów – cykliczne i ciągłe Monitorowanie standardów obsługi klienta Monitoring zachowań klientów w internecie 4. Opracowywanie analiz konkurencji w praktyce Specyfika i typy komunikacji marketingowej na różnych rynkach: FMCG, B2C, B2B oraz w zależności od sytuacji rynkowej, cyklu życia produktu – case study/dyskusja Symulacyjna gra strategiczna z zakresu zarządzania strategią i komunikacją marketingową nowego produktu/usługi Komunikacja marketingowa on-line i off-line – wzajemne powiązania Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w praktyce 5. Strategie konkurowania na rynku jako praktyczna mapa strategii (profil strategiczny firmy) Strategie rozwoju (produkt-rynek) Strategie STP (segmentacja-targeting-pozycjonowanie) Strategiczne opcje w zakresie rozwoju produktu i marki oraz polityki cenowej Strategie budowania przewagi rynkowej dzięki komunikacji i sprzedaży Strategie konkurowania w nowych mediach (push/pull, inbound marketing, lead generation, big data, performance marketing i in.) Wdrażanie i mierzenie efektów wybranych strategii konkurencji Ważną częścią warsztatów będzie mapowanie strategii – tj. tworzenie spójnego profilu strategicznego swojej firmy, produktu czy marki. Poznamy metody przekładania wybranej strategii konkurencji na działania taktyczno-operacyjne 6. Case-studies sprawdzonych metod konkurowania na rynku i budowania skutecznych strategii konkurencji Zobacz program szkolenia: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... nkurencji/ ✅ ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA MARKETINGOWE - KALENDARZ SZKOLEŃ 2017 http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie http://szkoleniaatrium.pl/ Zapraszamy do kontaktu: Monika Kwaśnik tel. 607 710 797 szkolenia@szkoleniaatrium.pl Beata Skorubska beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl tel. 530 502 000 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |