Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 11:20

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Niepokorny słuchacz!
PostZamieszczono: 18 gru 2009, 16:39 
Offline
Początkujący
 Wyświetl profil

Rejestracja: 18 gru 2009, 00:17
Posty: 11
Zastanawiałam się ostatnio co robić z uczestnikami szkolenia, którzy wyraźnie są na nim z przymusu, nie chcą słuchać, przeszkadzają a jednak zapłacili za nie i raczej nie można ich z niego wyrzucić. Macie jakieś pomysły?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Niepokorny słuchacz!
PostZamieszczono: 19 gru 2009, 14:53 
Offline
Bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 16 gru 2009, 13:26
Posty: 17
No ja nie prowadzę takich szkoleń, ale myślę że można sporządzić jakiś regulamin, który wszyscy podpisują, żeby później w trudnych sytuacjach nie było problemu z działaniem. Nie wiem tylko czy uczestnicy zgodziliby się na taki sposób regulacje praw i obowiązków, gdyż mogliby uznać to za zbyt dziecinne.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Niepokorny słuchacz!
PostZamieszczono: 04 sty 2010, 15:34 
Offline
Bardzo aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 04 sty 2010, 15:00
Posty: 52
Bardzo dobry pomysł z tym regulaminem Tommy :) zazwyczaj taki regulamin podpisuje się z dziećmi, ale sądzę, że u dorosłych też powinien poskutkować. Innym rozwiązaniem jest zadanie zadań takim osobom, tak aby zaczeły się interesować. Można dać im coś do czytania lub poprosić o spisywanie czegoś na kartce. Jeśli to nie pomoż, to proponuję zwrócić im uwagę, powiedzieć prosto z mostu, iż są za głośno. Osoba dorosła powinna się zawstydzić i być po takiej uwadze cicho.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Niepokorny słuchacz!
PostZamieszczono: 06 sty 2010, 16:08 
Offline
Aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 06 sty 2010, 15:36
Posty: 41
Jestem zdania, że nawet jeśli słuchac zapłacił za to szkolenie, a mimo licznych uwag przeszkadz to nalezy go wyprosić! Inni też płacili za to szkolenie i chcieliby wynieść z niego jak najwięcej.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Niepokorny słuchacz!
PostZamieszczono: 07 sty 2010, 16:49 
Offline
Bardzo aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 04 sty 2010, 15:00
Posty: 52
Hmm ale czy można wyrzucić osobę, która zapłaciła za kurs? Raczej jestem zdania, że zwrócenie uwagi powinno pomóc. Wkońcu osoba dorosła to nie dziecko...


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Niepokorny słuchacz!
PostZamieszczono: 08 sty 2010, 16:52 
Offline
Aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 06 sty 2010, 15:36
Posty: 41
W porządku Marlena, ale jeśli zwrócenie uwagi nie poskutkuje to trzeba myśleć o innych uczestnikach. Dlatego jeśli nic nie pomoże to najlepiej wyprosić osobę.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Niepokorny słuchacz!
PostZamieszczono: 10 sty 2010, 15:09 
Offline
Starszy Ekspert
 Wyświetl profil

Rejestracja: 16 gru 2009, 00:09
Posty: 136
Na początku najlepiej podejść do tego humorystycznie - niespodziewanie skierować do tej osoby szybkie pytanie, zapytać ją co sądzi o kwestii, którą właśnie poruszono... :mrgreen: Tak robią nauczyciele w szkole, albo wykładowcy... i to zazwyczaj pomaga :) Jednak jeśli nie pomoże, to jestem za tym, żeby zwrócić uwagę na poważnie.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Niepokorny słuchacz!
PostZamieszczono: 10 sty 2010, 18:47 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 09 sty 2010, 17:22
Posty: 22
Oj byłam kiedyś na takim szkoleniu, gdzie kilka osób nie słuchało i przeszkadzało. Zastanawiałam się wtedy po co oni przyszli? Na plotki? Prowadzący szkolenie, nie zwracał na nich uwagi,prowadził dalej zajęcia. Efekt był taki, że mało z tego wyniosłam, byłam tak wkurzona, że szkoda gadać. Dlatego jestem zdania, że trzeba pouczyć takie osoby - dla dobra całej grupy.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Niepokorny słuchacz!
PostZamieszczono: 10 sty 2010, 21:44 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 14 gru 2009, 00:12
Posty: 37
Mi się wydaje, że niestety wyproszenie osoby przeszkadzającej nie wchodzi w grę, ponieważ usłyszymy "płacę Ci, więc nie możesz mnie teraz stąd wyrzucić". Faktycznie takim najbardziej skutecznym rozwiązaniem, bez szkody dla wszystkich, będzie zawarcie w umowie punktu mówiącego o tym, że osoby przeszkadzające mogą zostać wyproszone - bo jak ktoś nie przeszkadza to nawet nie wie, że takie konsekwencje można ponieść, a przeszkadzający zostanie niemiło zaskoczony :)

Aczkolwiek byłbym bardziej za humorystycznym rozwiązaniem sprawy tzn. zadawanie trudnych pytań itd (niech się szkoleniowiec wykaże :D)
Jednak z drugiej strony, nie chce mi się wierzyć, że na poważanych szkoleniach można trafić na osobę, która utrudnia działania do granic możliwości. Więc albo ja mam za małe doświadczenie w te klocki albo sami przeszkadzacie :D (nie no żarcik taki ;) )


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Niepokorny słuchacz!
PostZamieszczono: 14 sty 2010, 17:33 
Offline
Bardzo aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 04 sty 2010, 15:00
Posty: 52
No tak ludzie dorośli to nie dzieci. Raczej zwrócenie raz uwagi powinno pomóc.


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits