Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Zadowolenie klienta
http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-zamkniete-f13/zadowolenie-klienta-t43-40.html
Strona 5 z 7

Autor:  burykot [ 10 lis 2010, 15:07 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Oby więcej takich trenerów, to odpowiedni ludzie na odpowiednich miejscach.

Autor:  Franek [ 11 lis 2010, 15:45 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Tak, na pewno pomaga mu w tym doświadczenie, jakie zebrał w ciagu lat pracy. Dla niego zadowolenie klienta jest najwazniejsze.

Autor:  Renatka [ 17 lis 2010, 15:11 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Karina_ pisze:
Macie racje, trener który potrafi rozwiązać jakiś problem związany z prowadzeniem szkolenia, tematem itp jest na prawdę dobrym trenerem i właśnie to pokazuje, ze owa osoba sprawdza się w swoim zawodzie.


tylko gdzie takich trenerów szukać?? Moim zdnaiem dopiero określona sytuacja mówi nam jaki jest tener, czy potrafi poradzić sobie w każdej niespodziewanej sytuacji.

Autor:  burykot [ 18 lis 2010, 20:13 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Macie racje, nie każdy trener jest w stanie dopasować się do uczestników szkolenia, najlepsza metoda to trener z polecenia.

Autor:  PannaDorotka [ 24 lis 2010, 14:48 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Wydaje mi się, że trener zna swoje tmaty i nie jest problemem zmienić troszkę swoje szkolenie, jeśli tego nakazuje organizator. Na pewno trener ma materiały, które zna i wystarczy je sobie przypomniec...Zgadza się?

Autor:  IRiP [ 25 sty 2011, 11:58 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Karina_ pisze:
Macie racje, trener który potrafi rozwiązać jakiś problem związany z prowadzeniem szkolenia, tematem itp jest na prawdę dobrym trenerem i właśnie to pokazuje, ze owa osoba sprawdza się w swoim zawodzie.


Dlatego nasza firma wyróżnia się na tle innych takimi właśnie trenerami. Wystarczy wejść na stronę i spojrzeć na nazwiska.

Autor:  Łukasz12 [ 26 sty 2011, 17:48 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Musimy brać też pod uwagę to, że każdy ma prawo się pomylić. I nawet ten super trener..może czasami troszkę sie zawahać. Najważnejsze jest wtedy umiejętne rozwiązanie nawet takiej sytuacji, gdzie nie ma rozwiązania.

Autor:  Włodeksy [ 17 lut 2011, 10:29 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

PannaDorotka pisze:
Wydaje mi się, że trener zna swoje tmaty i nie jest problemem zmienić troszkę swoje szkolenie, jeśli tego nakazuje organizator. Na pewno trener ma materiały, które zna i wystarczy je sobie przypomniec...Zgadza się?


też tak myslę, dobry trener ma wszystko w jednym palcu, wystarczy aby sobie przypomniał.

Autor:  WiktoriaD [ 26 mar 2011, 15:57 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

A czym jest zadowolenie klienta??? Wszystko zależy od tego czeo on wymaga, jeśli wymaga rzeczy, do których trzeba się trochęprzygotować to cięzko jest tak od razu spełnić jego prośbę. Sama nie zgodziłabym się jeśli klient poprisiłby mnie abym coś jeszcze dodała do swoich szkoleń, jeśli zaraz zaczynam. Gdybym wiedziała, że muszę się przygotować do tego, to na pewno nie zgodziłąbym się, bałabym się kompromitacji.

Autor:  Grzegorz_ [ 21 kwie 2011, 20:45 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Maciej pisze:
Mam takie pytanie do fachowców: Organizujemy szkolenie zamknięte, wszystko jest ustalone (oczywiście najważniejszy program, zgodny z oczekiwaniami), umowa podpisana, szkolenie w trakcie i ... nagle dzwoni organizatorka i mówi, że chce wprowadzić nowy element tematyczny do szkolenia a usunąć inny. Co robicie?


Przypomne pytanie, bo z tego co czytam to nie wszyscy piszą już na temat:)

moim zdaniem organizatorka ma prawo zmienić troszkę plan szkolenia, oczywiście jest to dośc kłopotliwe ale trzeba się dopasować

Strona 5 z 7 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/