Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Zadowolenie klienta
http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-zamkniete-f13/zadowolenie-klienta-t43-50.html
Strona 6 z 7

Autor:  Darkoss [ 24 kwie 2011, 18:36 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Prawda jest taka, że organizatorka powinna też brać to pod uwagę, ze jeśli chce coś zmienić na ostatnią chwile, to może być cięzko.

Autor:  Didirotka [ 30 kwie 2011, 17:06 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

A moim zdaniem wszystko jest do zrobienia, prawdziwy trener poradzi sobie z takim czymś. Jeśli zna dobrze temat to rozwinie go tak, aby dopadować się do klienta, zawsze można coś skrócić aby inne tematy się zmieściły.

Autor:  MaciejZ [ 23 maja 2011, 09:33 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Didirotka pisze:
A moim zdaniem wszystko jest do zrobienia, prawdziwy trener poradzi sobie z takim czymś. Jeśli zna dobrze temat to rozwinie go tak, aby dopadować się do klienta, zawsze można coś skrócić aby inne tematy się zmieściły.


Hmm chyba masz racje, to nie powinien być problem dla osoby która obeznana jest w temacie. Takiej osobie wystarczy kilka minut aby sobie przypomnieć co nie co i działać.

Autor:  Feliks [ 30 cze 2011, 08:05 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

no ale bez przesady, jesli klient zamwia sobie zmiany godzine przed szkoleniem.....to coś nie tak. PRzecież wszyscy wolą wiedzieć wczesniej i móc sie przygotować.

Autor:  Martisa [ 30 wrz 2011, 09:56 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

No ale są sytuacje kiedy czasami coś nagle wyskoczy i trzeba wszystko zmienić, albo dopasować się. Moim zdaniem dobry szkoleniowiec poradzi sobie z tym, nie bezie panikował tylko wykorzysta swoją wiedze i ułoży program tak aby wszyscy byli zadowoleni.

Autor:  Dawidek [ 11 paź 2011, 14:39 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Moim zdaniem klient powinien również wiedzieć że istnieje pewna granica i pewne zasady. Jeśli przed samym szkoleniem chce coś zmienić to może tylko zasugerować, ale nie może oczekiwać zbyt wiele. Każdy profesjonalista powinien się przygotować do zajęć to świadczy tylko o nim.

Autor:  Alksa [ 27 paź 2011, 09:55 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Dawidek pisze:
Moim zdaniem klient powinien również wiedzieć że istnieje pewna granica i pewne zasady. Jeśli przed samym szkoleniem chce coś zmienić to może tylko zasugerować, ale nie może oczekiwać zbyt wiele. Każdy profesjonalista powinien się przygotować do zajęć to świadczy tylko o nim.


Oczywiście, że tak. Nie można oczekiwac wiele jeśli przed samym rozpoczęciem zmienia sie scenariusz wykładów.

Autor:  Gregory [ 07 lis 2011, 14:24 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Ogólnie mówiąc jest tak, to co da rade zrobić to realizujemy, a to co wymaga czasu nie możemy zrealizować. Proste.

Autor:  Jureczek [ 29 lis 2011, 22:24 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Sluchajcie, a co to za klient który zmienia decyzje przez rozpoczęciem szkolenia. To tylko świadczy o nim, że nie jest poukładany i rozsadny.... powinien wszystko wcześniej zaplanowac, a nie na sam konieć i chce jeszcze rządzić!

Autor:  Gregory [ 15 gru 2011, 22:17 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

No tak, ale tutaj mowa o takich wyjątkowych sytacjach, zawsze może sie zdarzyć, że coś może sie przypomniec itd. Moim zdaniem trener powinien sporóbować sie dopasować, a jeśli nie da rady to po prsotu powiedizeć, ze jest za mało czasu.

Strona 6 z 7 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/