Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Zadowolenie klienta
http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-zamkniete-f13/zadowolenie-klienta-t43-60.html
Strona 7 z 7

Autor:  Tomasz [ 08 sty 2012, 12:30 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Gregory pisze:
Ogólnie mówiąc jest tak, to co da rade zrobić to realizujemy, a to co wymaga czasu nie możemy zrealizować. Proste.


No pewnie
warto jednak zadbac o to, aby odmawiająć nie urazić nikogo.

Autor:  Lucjan [ 26 sty 2012, 22:25 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Od tego sa szkolenia:) "jak mówić, aby nie obrazić osoby, jak odmawiać itd"

Poza tym, wydaje mi się, ż ejeśi ktos prosi ans na sam konic przygotować, o zmianę to liczy sie z tym, że może sie to nie udać.

Autor:  Maja Dąbrowska [ 26 mar 2012, 16:29 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Dla mnie szkolenie kończy się sukcesem wtedy, gdy wychodzę z niego zainspirowana, podbudowana i co najważniejsze: zdobyłam wiedzę na której mi zależało. :D Czy zdarzyło Wam się czuć wiatr w żaglach po szkoleniu? Czy stało się dla Was inspiracją do działania?

Autor:  Oddział Kraków [ 30 lip 2012, 10:10 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Maciej pisze:
Mam takie pytanie do fachowców: Organizujemy szkolenie zamknięte, wszystko jest ustalone (oczywiście najważniejszy program, zgodny z oczekiwaniami), umowa podpisana, szkolenie w trakcie i ... nagle dzwoni organizatorka i mówi, że chce wprowadzić nowy element tematyczny do szkolenia a usunąć inny. Co robicie?


Zależy od:
- jaki temat szkolenia był realizowany i czy zmiana, której wymaga klient jest zgodna z tematyką szkolenia tzn. nie zmienia obszaru. Np. Całe szkolenie jest przygotowane na: negocjacje z klientem, a klient nagle chce kurs gotowania...
- jak wielka jest to zmiana, czy wymaga zmiany trenera;
- czasu, który pozostał do zrealizowania usługi;
- oczekiwań dot. efektu szkolenia tzn. jeżeli klient chce aby na szkoleniu jego pracownicy poznali tajniki negocjacji z klientem, to możemy mówić o skuteczności szkolenia tylko wówczas gdy zrealizujemy założony program i harmonogram a wszelkie zmiany zaburzają tą koncepcję.
itp.

Jest wiele determinant, aczkolwiek jeżeli stawiamy głównie na zadowolenie klienta to trzymamy się wersji powszechnie znanej "Nasz Klient, Nasz Pan".

Pozdrawiam
AK

Autor:  Iwona Kubis [ 31 lip 2014, 16:11 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Ja najpierw pytam o powód zmiany a w zależności od tego powodu namawiam do pozostania przy pierwotnej wersji - bądź nie. Zmieniam zgodnie z życzeniem klienta, jednak przy utrzymaniu podstawowych i niezmienialnych założeń. Pozdrawiam. Iwona Kubis

Autor:  daniel6666 [ 19 sty 2015, 13:26 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Moim zdaniem trener ma racje to ona szkoli wiec chyba wie co będzie najlepsze więc zmiany nie zawsze są złe ":)

Autor:  uzyfor [ 21 sie 2016, 00:30 ]
Tytuł:  Re: Zadowolenie klienta

Wielokrotnie spotkałam się z sytuacjami, w których trenerzy zmieniali materiał w trakcie szkolenia, nie realizując w 100% programu. Ja uważam to za słuszne o ile nie odbiega mocno od tematu i jeżeli trener zmienia zakres merytoryczny na prośbę większości grupy lub w przypadku, że widzi iż poziom merytoryczny jest niedostosowany do poziomu grupy. Elastyczność trenera jest bardzo ważna.

Strona 7 z 7 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/