Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Szkolenia przydatne w pracy?
http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-marketing-f31/szkolenia-przydatne-w-pracy-t4869-20.html
Strona 3 z 4

Autor:  Asia [ 04 paź 2016, 21:21 ]
Tytuł:  Re: Szkolenia przydatne w pracy?

Według mnie istotną umiejętnością w pracy jest umiejętność komunikacji (wbrew pozorom wiele osób tego nie potrafi!), negocjacji oraz asertywność. W mojej pracy ponadto istotną rolę odgrywa umiejętność dobrego zarządzania czasem. Na to postawiłabym gdybym chciała wybrać się na jakieś szkolenie, które przyda mi się w pracy.

Autor:  Bartek 25 [ 05 paź 2016, 08:45 ]
Tytuł:  Re: Szkolenia przydatne w pracy?

Asia pisze:
Według mnie istotną umiejętnością w pracy jest umiejętność komunikacji (wbrew pozorom wiele osób tego nie potrafi!), negocjacji oraz asertywność. W mojej pracy ponadto istotną rolę odgrywa umiejętność dobrego zarządzania czasem. Na to postawiłabym gdybym chciała wybrać się na jakieś szkolenie, które przyda mi się w pracy.

Takie szkolenie to nie tylko w pracy może się przydać ;)

Autor:  JacekL [ 18 paź 2016, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Szkolenia przydatne w pracy?

Według mnie to zależy od pracy. Jeżeli jest to praca biurowa to na pewno przydaje się szkolenie z Excela. Praktycznie w każdej pracy musiałem go używać.

Autor:  RobertaW [ 11 lis 2016, 12:48 ]
Tytuł:  Re: Szkolenia przydatne w pracy?

Niewielu o tym wie, ale każdy przedsiębiorca może samodzielnie prowadzić swoją księgowość. Chodzi nie tylko o oszczędności, ale możliwość uczenia się, jak od podstaw funkcjonuje firma, jakie generuje koszty. Później przydaje się to w negocjacjach z kontrahentami.

Autor:  raff [ 01 gru 2016, 15:33 ]
Tytuł:  Re: Szkolenia przydatne w pracy?

Moim zdaniem zawsze przydatne będzie szkolenie z negocjacji lub relacji interpersonalnych.

Autor:  Karolina456 [ 22 gru 2016, 15:13 ]
Tytuł:  Re: Szkolenia przydatne w pracy?

Szkolenia sprzedażowe na pewno przydadzą się w każdej pracy. Więc jeśli mamy możliwość to warto z nich skorzystać. Sama ostatnio uczestniczyłam z tego typu wykładach w Coach Development, więc mogę się o tym wypowiedzieć. Jak na razie widzę same pozytywy :)

Autor:  raff [ 02 sty 2017, 14:36 ]
Tytuł:  Re: Szkolenia przydatne w pracy?

Karolina456 pisze:
Szkolenia sprzedażowe na pewno przydadzą się w każdej pracy. Więc jeśli mamy możliwość to warto z nich skorzystać. Sama ostatnio uczestniczyłam z tego typu wykładach w Coach Development, więc mogę się o tym wypowiedzieć. Jak na razie widzę same pozytywy :)

A te szkolenia to wykłady czy praktyczne ćwiczenia?

Autor:  Iga881 [ 24 cze 2018, 11:06 ]
Tytuł:  Re: Szkolenia przydatne w pracy?

Ja szukam właśnie szkoleń z zakresu księgowości. Mam co prawda firmę, która się tym zajmuje, ale lubię być choć trochę zorientowana we wszystkich tematach, które dotyczą prowadzenia mojej własnej firmy. Możecie coś polecić?

Autor:  hunk [ 02 lip 2018, 00:21 ]
Tytuł:  Re: Szkolenia przydatne w pracy?

Jeśli interesują Was szkolenia z zakresu doradztwa czy coachingu to polecam zapoznać się z wrześniowym kursem organizowanym przez warszawskie Centrum CBT na temat "Nadmierna złość – problem wielu zaburzeń" . Szkolenie będzie miało charakter bardziej praktyczny, będzie ono interaktywne i przeplatać się będzie z odgrywaniem scenek przez prowadzącego i uczestników na forum grupy oraz ćwiczeniami w podgrupach.

Autor:  roanoke [ 29 paź 2018, 15:11 ]
Tytuł:  Re: Szkolenia przydatne w pracy?

Uważam, że trzeba najpierw robić research wewnątrz firmy, zanim wyśle się na albo zorganizuje dane szkolenie, aby wiedzieć, na co jest zapotrzebowanie. Wybór miejsca to dla mnie nie jest problem, bo i tak najczęściej odbywają się w salach szkoleniowych poza zakładem pracy. Taki research pomoże też w ograniczeniu kosztów, bo jak się okaże, że chętnych jest niewiele, nie będzie sensu organizować szkolenia. Osobiście, często spotykałam się w poprzedniej pracy z takimi, które były robione dla osób z działów także niezwiązanych z danym zagadnieniem, więc nikt z nich nic konkretnego nie wynosiły, głównie dlatego, że było tam zbyt dużo fachowego nazewnictwa, które ciężko zapamiętać w krótkim czasie. Tu trzeba wziąć pod uwagę koszty takiego szkolenia oraz czas pracowników.

Strona 3 z 4 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/