Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
Autorespondery http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-marketing-f31/autorespondery-t655.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | csisilver [ 25 paź 2010, 11:20 ] |
Tytuł: | Autorespondery |
Znalazłam ostatnio darmowe (!) szkolenie z zastosowania autoresponderów. Jak sądzicie co to takiego jest? A jak już wiecie, co to za sztuka , jak myślicie w jaki sposób mogą być wykorzystywane w marketingu? |
Autor: | Agnieszka_ [ 25 paź 2010, 15:48 ] |
Tytuł: | Re: Autorespondery |
Autoresponder? Hmm nie słyszałam o szkoleniach z tego zakresu. A w jaki sposób wykorzystać w marketingu? Bardzo prosto: gdy ktoś pisze do naszej firmy ustawić taką automatyczną odpowiedź, że dziękujemy za kontakt i postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć. Osobie piszącej na pewno zrobi się miło, że jej mail został zauważony i będzie oczekiwać odpowiedzi To będzie taka pierwsza forma komunikacja, w przypadku, gdy ktoś na bieżąco nie ma czasu, aby czytać wszystkie maile. |
Autor: | csisilver [ 25 paź 2010, 17:36 ] |
Tytuł: | Re: Autorespondery |
Rzeczywiście, szkolenie nietypowe. Prowadzi je Propartner jedna z firm, zajmująca się tzw. programami partnerskimi na stronach internetowych. Niektóre firmy są tak zautomatyzowane, że ich cała komunikacja meilowa z klientem odbywa się za pomocą samych autoresponderów. Ale, czy to jest dobre? |
Autor: | Bolak [ 30 lis 2010, 23:43 ] |
Tytuł: | Re: Autorespondery |
Hmm chętnie poszedł bym na to szkolenie, ale tylko dlatego aby wiedzieć, móc rozpoznać kiedy własnie rozmwiama z komputerem;) a nie z człowiekiem. Raczej chciałbym być zawse traktowany indywiadualnie i każdy np. zwrotny meili chciałbym aby był pisany na nowo. Fakt to miłe jeśli oczymujemy zwrtonego meila np. z podziękowaniem, ale jeśli te podziękowania sa np. takie same cały czas to ja dziękuje. Takie sztuczne to. |
Autor: | MałgorzataD [ 30 sty 2011, 17:07 ] |
Tytuł: | Re: Autorespondery |
wydaje mi się że jest to tańszy sposób niż zatrudnienie sekretarki:) wystarczy nagrać to co chcemy i puszczać:) |
Autor: | Długiogon [ 22 lut 2011, 22:56 ] |
Tytuł: | Re: Autorespondery |
Po pewnym czasie to się może znudzic.... ile można tgo słuchać. Podajcie mi choć 3 zalety autorespondera? |
Autor: | Sebastian [ 27 lut 2011, 14:58 ] |
Tytuł: | Re: Autorespondery |
A gdzie jest to darmowe szkolenie?? Pewnie trwałoby kilka godzin, nie dłużej więc warto się na nie wybrać. Na pewno choć troszke się przyda, szcególnie w dużych firmach, gdzie telefony się urywają. |
Autor: | buds438 [ 06 gru 2011, 11:48 ] |
Tytuł: | Re: Autorespondery |
też mi się nie podoba taka automatyczna korespondencja. chyba każdy klient woli widzieć, że rozmawia z człowiekiem. |
Autor: | DanutaR [ 22 sty 2012, 21:06 ] |
Tytuł: | Re: Autorespondery |
oczywiście, to świadczy o kulturze .... no bo w ten sposób pokazujemy jak traktujemy klientów.. czy jak przedmiot-towar czy jak ludzi -indywidualnie. |
Autor: | Dona [ 29 sty 2012, 10:56 ] |
Tytuł: | Re: Autorespondery |
No pewnie, róweniż wolę jak odbiera prawdziwa osoba i rozmawiamy na prawdę Autorespondery są dobre, ale na chwilkę na czas kiedy osoba obsługująca telefon jest niedostępna - wtedy automatycznie przekazywane sa informacje. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |