Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Autorespondery
http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-marketing-f31/autorespondery-t655.html
Strona 1 z 2

Autor:  csisilver [ 25 paź 2010, 11:20 ]
Tytuł:  Autorespondery

Znalazłam ostatnio darmowe (!) szkolenie z zastosowania autoresponderów. Jak sądzicie co to takiego jest? ;) A jak już wiecie, co to za sztuka ;) , jak myślicie w jaki sposób mogą być wykorzystywane w marketingu?

Autor:  Agnieszka_ [ 25 paź 2010, 15:48 ]
Tytuł:  Re: Autorespondery

Autoresponder? Hmm nie słyszałam o szkoleniach z tego zakresu.
A w jaki sposób wykorzystać w marketingu? Bardzo prosto: gdy ktoś pisze do naszej firmy ustawić taką automatyczną odpowiedź, że dziękujemy za kontakt i postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć. Osobie piszącej na pewno zrobi się miło, że jej mail został zauważony i będzie oczekiwać odpowiedzi ;) To będzie taka pierwsza forma komunikacja, w przypadku, gdy ktoś na bieżąco nie ma czasu, aby czytać wszystkie maile.

Autor:  csisilver [ 25 paź 2010, 17:36 ]
Tytuł:  Re: Autorespondery

Rzeczywiście, szkolenie nietypowe. Prowadzi je Propartner jedna z firm, zajmująca się tzw. programami partnerskimi na stronach internetowych.
Niektóre firmy są tak zautomatyzowane, że ich cała komunikacja meilowa z klientem odbywa się za pomocą samych autoresponderów. Ale, czy to jest dobre?

Autor:  Bolak [ 30 lis 2010, 23:43 ]
Tytuł:  Re: Autorespondery

Hmm chętnie poszedł bym na to szkolenie, ale tylko dlatego aby wiedzieć, móc rozpoznać kiedy własnie rozmwiama z komputerem;) a nie z człowiekiem. Raczej chciałbym być zawse traktowany indywiadualnie i każdy np. zwrotny meili chciałbym aby był pisany na nowo.
Fakt to miłe jeśli oczymujemy zwrtonego meila np. z podziękowaniem, ale jeśli te podziękowania sa np. takie same cały czas to ja dziękuje. Takie sztuczne to.

Autor:  MałgorzataD [ 30 sty 2011, 17:07 ]
Tytuł:  Re: Autorespondery

wydaje mi się że jest to tańszy sposób niż zatrudnienie sekretarki:) wystarczy nagrać to co chcemy i puszczać:)

Autor:  Długiogon [ 22 lut 2011, 22:56 ]
Tytuł:  Re: Autorespondery

Po pewnym czasie to się może znudzic.... ile można tgo słuchać. Podajcie mi choć 3 zalety autorespondera?

Autor:  Sebastian [ 27 lut 2011, 14:58 ]
Tytuł:  Re: Autorespondery

A gdzie jest to darmowe szkolenie?? Pewnie trwałoby kilka godzin, nie dłużej więc warto się na nie wybrać. Na pewno choć troszke się przyda, szcególnie w dużych firmach, gdzie telefony się urywają.

Autor:  buds438 [ 06 gru 2011, 11:48 ]
Tytuł:  Re: Autorespondery

też mi się nie podoba taka automatyczna korespondencja. chyba każdy klient woli widzieć, że rozmawia z człowiekiem.

Autor:  DanutaR [ 22 sty 2012, 21:06 ]
Tytuł:  Re: Autorespondery

oczywiście, to świadczy o kulturze .... no bo w ten sposób pokazujemy jak traktujemy klientów.. czy jak przedmiot-towar czy jak ludzi -indywidualnie.

Autor:  Dona [ 29 sty 2012, 10:56 ]
Tytuł:  Re: Autorespondery

No pewnie,
róweniż wolę jak odbiera prawdziwa osoba i rozmawiamy na prawdę
Autorespondery są dobre, ale na chwilkę na czas kiedy osoba obsługująca telefon jest niedostępna - wtedy automatycznie przekazywane sa informacje.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/