Czyli jak firmy mogą docierać do swoich odbiorców? Zastanawiam się, czy ktoś kiedyś stworzył taką pełną, aktualną listę. Jestem świeżo po lekturze artykułu, który wedle tytułu ma pozwolić na "obecność tam, gdzie zagląda każdy". Tylko że jak się już wgryźć w treść, to okazuje się że autorzy skoncentrowali się tylko na jednym - na Google. A przecież możliwości wykraczających poza pozycjonowanie stron musi być zdecydowanie więcej! Ktoś dysponuje takim pełnym zestawieniem kanałów komunikacyjnych B2C?
Oczywiście, że możliwści jest zdecydowanie więcej:) ! Przeczytaj poradnik zamieszczny na stronie https://zmianaperspektywy.pl/wsparcie-s ... jej-firmy/ . Przedstawione w nim narzędzia wsparcia sprzedaży są realnie skuteczne. Działają na różnych poziomach, w różny sposób. Promocja marki zdecydowanie nie kończy się na pozycjonowaniu w wyszukiwarce. Znakomite efekty przynoszą również programy lokalnościowe dla klientów indywidualnych i firm, programy motywacyjne i analityczne oraz dobrze zaprojektowane aplikacje mobilne. Dzięki nim da się tak samo pozyskać nowych odbiorców towarów bądź usług jak i utrzymać długofalowe, pozytywne relacje z dotychczasowymi.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników