Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

poziom niezadowolenia u pracowników
http://www.forum-szkolenia.pl/rozmowy-luzne-f45/poziom-niezadowolenia-u-pracownikow-t3358.html
Strona 1 z 1

Autor:  magdalenaxx [ 01 lip 2014, 11:21 ]
Tytuł:  poziom niezadowolenia u pracowników

Wiecie, że są testy ,którymi można zbadać poziom stresu i niezadowolenia pracownika w swojej pracy. Testy są do pobrania na streszawodowy.pl
Dzięki nim można dowiedzieć się co jest częstą przyczyną zachorowań na depresję i pracoholizm.
polecam

Autor:  bibliotekarka11 [ 02 lip 2014, 13:39 ]
Tytuł:  Re: poziom niezadowolenia u pracowników

W przypadku stosowania marketingu wewnętrznego też przeprowadza się testy stopnia zadowolenia z pracy. Uważam to za bardzo ważne, ponieważ zadowolony pracownik to efektywny pracownik.

Autor:  carolines [ 03 lip 2014, 08:30 ]
Tytuł:  Re: poziom niezadowolenia u pracowników

Mam podobne zdanie, warto sprawdzać czy pracownicy są zadowoleni z pracy, bo wiadomo, że jeśli ktoś jest zadowolony to i lepiej pracuje, więc pracodawca ma z niego korzyść.

Autor:  Maple [ 21 lip 2014, 08:51 ]
Tytuł:  Re: poziom niezadowolenia u pracowników

Tylko w jaki sposób chcesz tego dokonać? Każdy pracownik zapytany przez szefa czy podoba mu się praca odpowie twierdząco, ponieważ większość z nich bałaby się utraty własnej posady.

Autor:  bibliotekarka11 [ 21 lip 2014, 11:44 ]
Tytuł:  Re: poziom niezadowolenia u pracowników

Owszem, ale (przynajmniej w przypadku marketingu wewnętrznego) takie testy nie są przeprowadzane przez pracodawcę tylko zewnętrzną osobę i zapewnia się pełną anonimowość pracownikom.

Autor:  Maja Dąbrowska [ 23 lip 2014, 09:23 ]
Tytuł:  Re: poziom niezadowolenia u pracowników

Popieram. Zastanawiam się jednak- czy mimo to odpowiedzi są szczere. Większość ludzi boi się utraty pracy.

Autor:  GrochiSezam [ 24 lip 2014, 13:35 ]
Tytuł:  Re: poziom niezadowolenia u pracowników

Może jakieś anonimowe badanie, ale podejrzewam, że część pracowników też nie bedzie szczera w obawie o ogólne grupowe konsekwencje np. negatywnych odpowiedzi.

Autor:  Akcenka [ 06 lut 2015, 18:21 ]
Tytuł:  Re: poziom niezadowolenia u pracowników

Niezadowolony, chory, niezmotywowany pracownik jest mało efektywny. Pracownik, który ma dobre warunki pracy, nie pracuje w z nieogrzewanym pomieszczeniu, nie jest narażony na choroby jest dużo bardziej opłacalny. Sami zobaczcie: http://www.forbes.pl/medicover-sprawdzil-ile-kosztuje-choroba-co-na-to-lux-med-i-enel-med-,artykuly,189103,1,1.html

Autor:  Marek488 [ 10 lut 2015, 22:25 ]
Tytuł:  Re: poziom niezadowolenia u pracowników

Takie testy nigdy nie dadzą pełnego wglądu w sytuację. Tylko indywidualne podejście do każdego z osobna, mogłoby dac jakieś konkretne informacje. Na to jednak trzeba czasu...

Autor:  kania [ 11 lut 2015, 16:26 ]
Tytuł:  Re: poziom niezadowolenia u pracowników

To prawda. Trzeba obserwować pracowników, rozmawiać z nimi. Inaczej niczego nie zauważymy, a w ankiecie można przecież pisać, co się chce.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/