Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 15:19

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 21 kwie 2009, 20:45 
Offline
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:39
Posty: 5
Jestem kobietą, której takie szkolenie bardzo się przydało. Pracujesz w szkolnictwie, gimnazjum okupuje od 11 lat no i niestety nadeszły czasy częstych wyjazdów. Póki co ten wyjazd był najbardziej udany. Sekretarki postawiono przed trudnymi zadaniami takimi jak np. badania poziomu asertywności w postaci testu, praca w grupach w celu organizacji zebrań oraz scenki odnośnie symulacji rozmów telefonicznych.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 23 kwie 2009, 17:14 
Offline
Początkujący
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 23 kwie 2009, 17:11
Posty: 10
Ok i jak poszło co dzięki temu szkoleniu udało Ci się osiągnąć, czy pojechała byś na kolejne takie szkolenie?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 24 kwie 2009, 17:38 
Offline
Przechodzień
 Wyświetl profil

Rejestracja: 24 kwie 2009, 17:33
Posty: 4
Kurcze ciekawe macie na tym forum tematy. Tak czytam, czytam i coraz bardziej się przekonuje do szkoleń. Moja siostra pracuje w sekretariacie no i chyba jej polecę tą stronkę, żeby poczytała trochę i zdecydowała się na jakieś szkolenia. Na przykład właśnie to jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 26 kwie 2009, 23:40 
Offline
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 26 kwie 2009, 22:58
Posty: 8
Tak też widzę, że sporo się tutaj można dowiedzieć. I nie tylko sam marketingowy bełkot ale rzeczywiste opinie uczestników szkoleń. Bo na folderze to wszystko jest och i ach. Natomiast najlepszą rekomendacją dla szkolenia sa użytkownicy.
Falead możesz podać jakieś szczegóły szkolenia?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 28 kwie 2009, 11:15 
Offline
Zainteresowany
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 28 kwie 2009, 09:33
Posty: 38
Falead pisze:
Jestem kobietą, której takie szkolenie bardzo się przydało. Pracujesz w szkolnictwie, gimnazjum okupuje od 11 lat no i niestety nadeszły czasy częstych wyjazdów. Póki co ten wyjazd był najbardziej udany. Sekretarki postawiono przed trudnymi zadaniami takimi jak np. badania poziomu asertywności w postaci testu, praca w grupach w celu organizacji zebrań oraz scenki odnośnie symulacji rozmów telefonicznych.


Szkolenie z efektywnego prowadzenia sekretariatu nie powinno znajdować w szkoleniach dla działu personalnego...Szkolenie takie oczywiście jest przydatne dla kobiet które nigdy nie pracowały w żadnej firmie komercyjnej. Ale najlepszym nauczycielem tutaj jest praktyka.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 21 maja 2009, 15:21 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 19 maja 2009, 22:01
Posty: 27
Pojawiło się na rynku szkolenie dla sekretarek pt. ORGANIZACJA PRACY I ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
Najlepsze to zdanie - "zarządzanie sobą" :D
Ale żarty na bok. Szkolenie obejmuje:
Kluczowe koncepcje
Cel zarządzania czasem
Zrozum, jak spędzasz czas
Cele - drogowskazy
Opracowanie harmonogramu
Zapanowanie nad stratą czasu
Korzystanie z harmonogramu

Kroki
Etapy zarządzania czasem
Rady
Wskazówki w układaniu harmonogramu
Wskazówki w realizacji harmonogramu
Wskazówki w kontrolowaniu strat czasu

Narzędzia
Arkusz codziennych czynności
Arkusz strat czasu/rozwiązań
Lista spraw do załatwienia
Arkusz oceny harmonogramu
Arkusz podziału celów na zadania

Mind mapping – narzędzie planowania i organizowania zadań
Podstawowe reguły stosowane w zarządzaniu sobą w czasie:

· analiza czynności ABC
· reguła krzywej Paretto
· reguła Eisenhowera
· reguła 60/40
Test „złodzieje czasu” - poszukiwanie obszarów krytycznych w swoim stylu pracy
Zasada II ćwiartki Stephena *******
Zasada ALPEN - ćwiczenia w zarządzaniu czasem
Tworzenie własnego SZC (Systemu Zarządzania Czasem)
Asertywność - techniki wzmacniające
Kiedy stres wspomaga, a kiedy przeszkadza? - techniki antystresowe

Co sądzicie?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 29 maja 2009, 16:13 
Offline
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 29 maja 2009, 16:03
Posty: 7
No, no troche tego jest na tym szkoleniu. Mogłoby być ciekawie, wiele nauki :D.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 11 lip 2009, 08:51 
Offline
Młodszy ekspert
 Wyświetl profil

Rejestracja: 08 lip 2009, 18:47
Posty: 70
Tak bo w przeszlosci Sekretarka kojarzyla nam sie z parzeniem kawy i przyjmowaniem gosci.
A na przestrzeni czasu jej rola znacznie sie zmienila, i od dzisiejszej sekretarki oczekuje sie znaczenie wiecej.
Spotkalam sie ze Sekretarka musi sporzadzac sprawozdania finansowe i roznego rodzaju raporty. Przy tym wszystkim
musi umiejetnie planowac i organizowac czas tak by moc wspierac szefa. Mysle ze takie profesjonalne kursy dla sekretarek sa bardzo przydatne. Jednak mysle ze rola Pan sekretarek jest wciaz niedoceniana dostatecznie.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 24 sie 2009, 11:30 
Offline
Początkujący
 Wyświetl profil

Rejestracja: 18 sie 2009, 15:00
Posty: 11
Tak, sekretarka zaczęła przejmować zadania osobistej asystentki. Jest bardzo dużo szkoleń dla sekretarek. Moja koleżanka była na jednym takim szkoleniu i miały nawet tam "warsztat kosmetyczny ", na którym uczyły się robić makijaż, jak dbać o sylwetkę i jak jakie są zasady ubioru biurowego, a po kursie dostały kosmetyki (i oczywiście materiały szkoleniowe) :)


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 31 sie 2009, 15:27 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 24 maja 2009, 12:49
Posty: 29
Fajny kurs, ale kosmetyki pewnie były ze sponsoringu jakieś firmy kosmetycznej. ;)
Ale wracając do sekretarek. Cóż, tez zdarzają się różne. W swojej pracy spotkałam takie, którym nie chciało się nawet koperty zaadresować, czy wezwać kuriera.... :(


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits