Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-dzial-personalny-f50/jak-sprawnie-i-profesjonalnie-prowadzic-sekretariat-t67.html
Strona 1 z 4

Autor:  Falead [ 21 kwie 2009, 20:45 ]
Tytuł:  Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Jestem kobietą, której takie szkolenie bardzo się przydało. Pracujesz w szkolnictwie, gimnazjum okupuje od 11 lat no i niestety nadeszły czasy częstych wyjazdów. Póki co ten wyjazd był najbardziej udany. Sekretarki postawiono przed trudnymi zadaniami takimi jak np. badania poziomu asertywności w postaci testu, praca w grupach w celu organizacji zebrań oraz scenki odnośnie symulacji rozmów telefonicznych.

Autor:  Artur [ 23 kwie 2009, 17:14 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Ok i jak poszło co dzięki temu szkoleniu udało Ci się osiągnąć, czy pojechała byś na kolejne takie szkolenie?

Autor:  Tom37 [ 24 kwie 2009, 17:38 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Kurcze ciekawe macie na tym forum tematy. Tak czytam, czytam i coraz bardziej się przekonuje do szkoleń. Moja siostra pracuje w sekretariacie no i chyba jej polecę tą stronkę, żeby poczytała trochę i zdecydowała się na jakieś szkolenia. Na przykład właśnie to jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Autor:  Miechu [ 26 kwie 2009, 23:40 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Tak też widzę, że sporo się tutaj można dowiedzieć. I nie tylko sam marketingowy bełkot ale rzeczywiste opinie uczestników szkoleń. Bo na folderze to wszystko jest och i ach. Natomiast najlepszą rekomendacją dla szkolenia sa użytkownicy.
Falead możesz podać jakieś szczegóły szkolenia?

Autor:  oktawa [ 28 kwie 2009, 11:15 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Falead pisze:
Jestem kobietą, której takie szkolenie bardzo się przydało. Pracujesz w szkolnictwie, gimnazjum okupuje od 11 lat no i niestety nadeszły czasy częstych wyjazdów. Póki co ten wyjazd był najbardziej udany. Sekretarki postawiono przed trudnymi zadaniami takimi jak np. badania poziomu asertywności w postaci testu, praca w grupach w celu organizacji zebrań oraz scenki odnośnie symulacji rozmów telefonicznych.


Szkolenie z efektywnego prowadzenia sekretariatu nie powinno znajdować w szkoleniach dla działu personalnego...Szkolenie takie oczywiście jest przydatne dla kobiet które nigdy nie pracowały w żadnej firmie komercyjnej. Ale najlepszym nauczycielem tutaj jest praktyka.

Autor:  maj [ 21 maja 2009, 15:21 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Pojawiło się na rynku szkolenie dla sekretarek pt. ORGANIZACJA PRACY I ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
Najlepsze to zdanie - "zarządzanie sobą" :D
Ale żarty na bok. Szkolenie obejmuje:
Kluczowe koncepcje
Cel zarządzania czasem
Zrozum, jak spędzasz czas
Cele - drogowskazy
Opracowanie harmonogramu
Zapanowanie nad stratą czasu
Korzystanie z harmonogramu

Kroki
Etapy zarządzania czasem
Rady
Wskazówki w układaniu harmonogramu
Wskazówki w realizacji harmonogramu
Wskazówki w kontrolowaniu strat czasu

Narzędzia
Arkusz codziennych czynności
Arkusz strat czasu/rozwiązań
Lista spraw do załatwienia
Arkusz oceny harmonogramu
Arkusz podziału celów na zadania

Mind mapping – narzędzie planowania i organizowania zadań
Podstawowe reguły stosowane w zarządzaniu sobą w czasie:

· analiza czynności ABC
· reguła krzywej Paretto
· reguła Eisenhowera
· reguła 60/40
Test „złodzieje czasu” - poszukiwanie obszarów krytycznych w swoim stylu pracy
Zasada II ćwiartki Stephena *******
Zasada ALPEN - ćwiczenia w zarządzaniu czasem
Tworzenie własnego SZC (Systemu Zarządzania Czasem)
Asertywność - techniki wzmacniające
Kiedy stres wspomaga, a kiedy przeszkadza? - techniki antystresowe

Co sądzicie?

Autor:  Knabser [ 29 maja 2009, 16:13 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

No, no troche tego jest na tym szkoleniu. Mogłoby być ciekawie, wiele nauki :D.

Autor:  Blanka84 [ 11 lip 2009, 08:51 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Tak bo w przeszlosci Sekretarka kojarzyla nam sie z parzeniem kawy i przyjmowaniem gosci.
A na przestrzeni czasu jej rola znacznie sie zmienila, i od dzisiejszej sekretarki oczekuje sie znaczenie wiecej.
Spotkalam sie ze Sekretarka musi sporzadzac sprawozdania finansowe i roznego rodzaju raporty. Przy tym wszystkim
musi umiejetnie planowac i organizowac czas tak by moc wspierac szefa. Mysle ze takie profesjonalne kursy dla sekretarek sa bardzo przydatne. Jednak mysle ze rola Pan sekretarek jest wciaz niedoceniana dostatecznie.

Autor:  Kate [ 24 sie 2009, 11:30 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Tak, sekretarka zaczęła przejmować zadania osobistej asystentki. Jest bardzo dużo szkoleń dla sekretarek. Moja koleżanka była na jednym takim szkoleniu i miały nawet tam "warsztat kosmetyczny ", na którym uczyły się robić makijaż, jak dbać o sylwetkę i jak jakie są zasady ubioru biurowego, a po kursie dostały kosmetyki (i oczywiście materiały szkoleniowe) :)

Autor:  mariolka [ 31 sie 2009, 15:27 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Fajny kurs, ale kosmetyki pewnie były ze sponsoringu jakieś firmy kosmetycznej. ;)
Ale wracając do sekretarek. Cóż, tez zdarzają się różne. W swojej pracy spotkałam takie, którym nie chciało się nawet koperty zaadresować, czy wezwać kuriera.... :(

Strona 1 z 4 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/