Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-dzial-personalny-f50/jak-sprawnie-i-profesjonalnie-prowadzic-sekretariat-t67.html |
Strona 1 z 4 |
Autor: | Falead [ 21 kwie 2009, 20:45 ] |
Tytuł: | Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
Jestem kobietą, której takie szkolenie bardzo się przydało. Pracujesz w szkolnictwie, gimnazjum okupuje od 11 lat no i niestety nadeszły czasy częstych wyjazdów. Póki co ten wyjazd był najbardziej udany. Sekretarki postawiono przed trudnymi zadaniami takimi jak np. badania poziomu asertywności w postaci testu, praca w grupach w celu organizacji zebrań oraz scenki odnośnie symulacji rozmów telefonicznych. |
Autor: | Artur [ 23 kwie 2009, 17:14 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
Ok i jak poszło co dzięki temu szkoleniu udało Ci się osiągnąć, czy pojechała byś na kolejne takie szkolenie? |
Autor: | Tom37 [ 24 kwie 2009, 17:38 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
Kurcze ciekawe macie na tym forum tematy. Tak czytam, czytam i coraz bardziej się przekonuje do szkoleń. Moja siostra pracuje w sekretariacie no i chyba jej polecę tą stronkę, żeby poczytała trochę i zdecydowała się na jakieś szkolenia. Na przykład właśnie to jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
Autor: | Miechu [ 26 kwie 2009, 23:40 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
Tak też widzę, że sporo się tutaj można dowiedzieć. I nie tylko sam marketingowy bełkot ale rzeczywiste opinie uczestników szkoleń. Bo na folderze to wszystko jest och i ach. Natomiast najlepszą rekomendacją dla szkolenia sa użytkownicy. Falead możesz podać jakieś szczegóły szkolenia? |
Autor: | oktawa [ 28 kwie 2009, 11:15 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
Falead pisze: Jestem kobietą, której takie szkolenie bardzo się przydało. Pracujesz w szkolnictwie, gimnazjum okupuje od 11 lat no i niestety nadeszły czasy częstych wyjazdów. Póki co ten wyjazd był najbardziej udany. Sekretarki postawiono przed trudnymi zadaniami takimi jak np. badania poziomu asertywności w postaci testu, praca w grupach w celu organizacji zebrań oraz scenki odnośnie symulacji rozmów telefonicznych. Szkolenie z efektywnego prowadzenia sekretariatu nie powinno znajdować w szkoleniach dla działu personalnego...Szkolenie takie oczywiście jest przydatne dla kobiet które nigdy nie pracowały w żadnej firmie komercyjnej. Ale najlepszym nauczycielem tutaj jest praktyka. |
Autor: | maj [ 21 maja 2009, 15:21 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
Pojawiło się na rynku szkolenie dla sekretarek pt. ORGANIZACJA PRACY I ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE Najlepsze to zdanie - "zarządzanie sobą" Ale żarty na bok. Szkolenie obejmuje: Kluczowe koncepcje Cel zarządzania czasem Zrozum, jak spędzasz czas Cele - drogowskazy Opracowanie harmonogramu Zapanowanie nad stratą czasu Korzystanie z harmonogramu Kroki Etapy zarządzania czasem Rady Wskazówki w układaniu harmonogramu Wskazówki w realizacji harmonogramu Wskazówki w kontrolowaniu strat czasu Narzędzia Arkusz codziennych czynności Arkusz strat czasu/rozwiązań Lista spraw do załatwienia Arkusz oceny harmonogramu Arkusz podziału celów na zadania Mind mapping – narzędzie planowania i organizowania zadań Podstawowe reguły stosowane w zarządzaniu sobą w czasie: · analiza czynności ABC · reguła krzywej Paretto · reguła Eisenhowera · reguła 60/40 Test „złodzieje czasu” - poszukiwanie obszarów krytycznych w swoim stylu pracy Zasada II ćwiartki Stephena ******* Zasada ALPEN - ćwiczenia w zarządzaniu czasem Tworzenie własnego SZC (Systemu Zarządzania Czasem) Asertywność - techniki wzmacniające Kiedy stres wspomaga, a kiedy przeszkadza? - techniki antystresowe Co sądzicie? |
Autor: | Knabser [ 29 maja 2009, 16:13 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
No, no troche tego jest na tym szkoleniu. Mogłoby być ciekawie, wiele nauki . |
Autor: | Blanka84 [ 11 lip 2009, 08:51 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
Tak bo w przeszlosci Sekretarka kojarzyla nam sie z parzeniem kawy i przyjmowaniem gosci. A na przestrzeni czasu jej rola znacznie sie zmienila, i od dzisiejszej sekretarki oczekuje sie znaczenie wiecej. Spotkalam sie ze Sekretarka musi sporzadzac sprawozdania finansowe i roznego rodzaju raporty. Przy tym wszystkim musi umiejetnie planowac i organizowac czas tak by moc wspierac szefa. Mysle ze takie profesjonalne kursy dla sekretarek sa bardzo przydatne. Jednak mysle ze rola Pan sekretarek jest wciaz niedoceniana dostatecznie. |
Autor: | Kate [ 24 sie 2009, 11:30 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
Tak, sekretarka zaczęła przejmować zadania osobistej asystentki. Jest bardzo dużo szkoleń dla sekretarek. Moja koleżanka była na jednym takim szkoleniu i miały nawet tam "warsztat kosmetyczny ", na którym uczyły się robić makijaż, jak dbać o sylwetkę i jak jakie są zasady ubioru biurowego, a po kursie dostały kosmetyki (i oczywiście materiały szkoleniowe) |
Autor: | mariolka [ 31 sie 2009, 15:27 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
Fajny kurs, ale kosmetyki pewnie były ze sponsoringu jakieś firmy kosmetycznej. Ale wracając do sekretarek. Cóż, tez zdarzają się różne. W swojej pracy spotkałam takie, którym nie chciało się nawet koperty zaadresować, czy wezwać kuriera.... |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |