Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-dzial-personalny-f50/jak-sprawnie-i-profesjonalnie-prowadzic-sekretariat-t67-10.html
Strona 2 z 4

Autor:  Konrados [ 23 maja 2010, 22:11 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

O tak takie szkolenie nie jednej sekretarce by sie przydało. Niektóre osoby pracujące w sekretariacie nie potrafia sobie zorganizować czasu, nie wyrabiają się z pracą lub maja zawsze mały bałagan na biurku. To są niektóre rzeczy, które na pewno poruszaja na tym szkoleniu, warto na nie pójść.

Autor:  Adams [ 28 maja 2010, 16:04 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

mariolka pisze:
Fajny kurs, ale kosmetyki pewnie były ze sponsoringu jakieś firmy kosmetycznej. ;)
Ale wracając do sekretarek. Cóż, tez zdarzają się różne. W swojej pracy spotkałam takie, którym nie chciało się nawet koperty zaadresować, czy wezwać kuriera.... :(


To taka baba! nie powinna być sekretarką...spojrzcie na to z tej drugiej strony, to sekretarka odbiera ważne telefony, ma pierwsza kontakt z klientem , dlatego to właśnie ona powinna być starannie dobierana. Jeśli tak nie jest, to kiepsko widzę przyszłośc firmy...

Autor:  Fokołak8 [ 04 cze 2010, 15:23 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Zgadzam się z przedmówczynią! Sekretarka jest wizytówką firmy. Sama na co dzień spotykam się z sekretarkami i przyznam, że odechciewa mi się dalszych kontaktów z firmą, jak mam do czynienia (delikatnie powiedziawszy) z mało profesjonalną sekretarką. Myślę, że warto zadbać o to, aby potencjalny Klient poczuł się dobrze w naszej firmie z chwilą gdy przekroczy jej próg.

Autor:  Doda-- [ 22 cze 2010, 15:00 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Są osoby, które bez szkolenia świetnie dają sobie radę w sekretariacie. One mają to we krwi;) potrafią wszystkie dokmenty dobrze złozyć, mają porządek na biurku. Wszystkie sprawy mają w głowie, wszystko pamiętają. akich umiejętności ciezko jest się nauczyć, trzeba sie z nimi urodzić.

Autor:  Grzegorz [ 29 lip 2010, 22:31 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Dobra sekretarka wie jak sprawnie prowadzić sekretariat i moim zdaniem nie trzeba iść na szkolenie. Taka sekretarka ma to we krwi!

Autor:  burykot [ 21 sie 2010, 20:18 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

No własnie, dlatego tez nalezy na bok odłozyć stereotyp sekretarki - czyli pani od zaparzania kawy. Sekretarka to prawa reka szefa i wizytówka firmy.

Autor:  Marta_ [ 31 sie 2010, 15:57 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Tak, czasami taka sekretarka wie więcej od szefa...załatwia tyle spraw, że szef przy niej jest taki mały:) sam pogubiłby sie gdyby miał porządkowa te wszystkie sprawy.

Autor:  csisilver [ 22 paź 2010, 10:33 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Przeczytajcie poniższe ogłoszenie:
Asystentka
Zastanawiam się, po co w tej pracy potrzebna sylwetka modelki? Hmm...

Autor:  Joss [ 22 paź 2010, 11:55 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

zgadzam się z tym stereotypowym myśleniem, jeżeli komuś się powie, że pracuje się jako sekretarka to widzi się pobłażliwe uśmieszki, a bywa, że sekretarki wiedzą więcej co się dzieje w firmie niż ich przełożeni, dlatego też uważam, że powinno się przeprowadzać odpowiednie szkolenia na tego typu stanowiskach, May Agency przeprowadza właśnie szkolenia 'prawa ręka szefa', dla wszelakiego rodzaju asystentów i sekretarek dotyczące poufności informacji oraz bezpieczeństwa sekretariatu i firmy

Autor:  Sylwia [ 22 paź 2010, 15:05 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

No pewnie, sekretarki wiedzą dużo więcej niż inni pracownicy, niestety cały czas to stanowisko jest mało doceniane.

Strona 2 z 4 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/