Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-dzial-personalny-f50/jak-sprawnie-i-profesjonalnie-prowadzic-sekretariat-t67-20.html |
Strona 3 z 4 |
Autor: | Kreatywnie [ 22 paź 2011, 11:01 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
Zdecydowanie uważam, że szkolenie dla sekretarek jest potrzebne. Pomimo wielu wrodzonych umiejętności organizacyjnych, które osoba na tym stanowisku posiadać powinna to niestety nie znam osoby, która sama z siebie wiedziałaby jakie zasady panują wśród obiegu dokumentów, organizacji spotkań, rozliczania delegacji. Takie szkolenie uczy pewności, odpowiada na ważne pytania. Porusza zagadnienia czasem na pozór oczywiste jak savoir-vivre w pracy. wszystkim Panią, które zaczynają prace życzę powodzenia! |
Autor: | malwa [ 27 paź 2011, 10:18 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
Szkoda, że wszystkie sekretarki nie przechodzą takiego szkolenia - a powinny! Może pracodawca o tym pomyśli? |
Autor: | Eugenia [ 20 lis 2011, 20:13 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
No tak.. takie szkolenie niestety kosztuje a nie każdy pracodawca chce inwestować w sekretarkę. A szkoda, o niektórzy nie zdają sobie sprawy jak ważne jest to stanowisko - taka sekretarka wie dużo o firmie. |
Autor: | Mari13 [ 20 gru 2011, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
Obeecnie dobra sekretarla zna kilka jezyków i jest dyspozycyjna - może pojechać na koniec świata razem z szefem. Niestety dyspozycyjności nie uczą;/ |
Autor: | buds438 [ 27 gru 2011, 15:16 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
dokładnie. z asertywnością też nie jest najlepiej, bo przecież jak odmówić szefowi, że się nie pojedzie, bo np. dziecko w domu chore. przecież nie ma szans, bo to równa się zwolnieniem z pracy. |
Autor: | Tomasz [ 15 sty 2012, 20:56 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
Ta dyspozycyjność jest naciągana... każdy wie na ile człowiek może być dyspozycyjny... są sytuacje których sie nie przewidzi i wtedy nasza dyspozycyjność zanika. |
Autor: | csisilver [ 16 sty 2012, 12:05 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
W przypadku sekretarki dyspozycyjność jest bardzo ważna, np. często wieczorami są spotkania biznesowe, na które muszą chodzić, wyjazdy służbowe itp... |
Autor: | DanutaR [ 16 sty 2012, 14:01 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
W takim razie sekretarką może zostać tylko młoda dziewczyna która nie ma rodziny... bo jak już będzie miała to klapa. |
Autor: | csisilver [ 19 sty 2012, 11:42 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
DanutaR pisze: W takim razie sekretarką może zostać tylko młoda dziewczyna która nie ma rodziny... bo jak już będzie miała to klapa. I zazwyczaj tak jest... Oczywiście są wyjątki, ale zazwyczaj są to sekretarki, które nadal pracują na stanowisku, ze względu na przywiązanie szefa. Szefowie bardzo przyzwyczajają się do swoich sekretarek i nie mam nic złego tu na myśli. |
Autor: | DanutaR [ 20 sty 2012, 14:35 ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat. |
No tak:) Moim zdaniem taka praca sekretarki jest dość ciekawa i odpowiedzialna. |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |