Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-dzial-personalny-f50/jak-sprawnie-i-profesjonalnie-prowadzic-sekretariat-t67-20.html
Strona 3 z 4

Autor:  Kreatywnie [ 22 paź 2011, 11:01 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Zdecydowanie uważam, że szkolenie dla sekretarek jest potrzebne.
Pomimo wielu wrodzonych umiejętności organizacyjnych, które osoba na tym stanowisku posiadać powinna
to niestety nie znam osoby, która sama z siebie wiedziałaby jakie zasady panują wśród obiegu dokumentów, organizacji spotkań,
rozliczania delegacji.

Takie szkolenie uczy pewności, odpowiada na ważne pytania. Porusza zagadnienia czasem na pozór oczywiste
jak savoir-vivre w pracy.

:) wszystkim Panią, które zaczynają prace życzę powodzenia!

Autor:  malwa [ 27 paź 2011, 10:18 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Szkoda, że wszystkie sekretarki nie przechodzą takiego szkolenia - a powinny! Może pracodawca o tym pomyśli?

Autor:  Eugenia [ 20 lis 2011, 20:13 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

No tak.. takie szkolenie niestety kosztuje a nie każdy pracodawca chce inwestować w sekretarkę. A szkoda, o niektórzy nie zdają sobie sprawy jak ważne jest to stanowisko - taka sekretarka wie dużo o firmie.

Autor:  Mari13 [ 20 gru 2011, 21:54 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Obeecnie dobra sekretarla zna kilka jezyków i jest dyspozycyjna - może pojechać na koniec świata razem z szefem.
Niestety dyspozycyjności nie uczą;/

Autor:  buds438 [ 27 gru 2011, 15:16 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

dokładnie. z asertywnością też nie jest najlepiej, bo przecież jak odmówić szefowi, że się nie pojedzie, bo np. dziecko w domu chore. przecież nie ma szans, bo to równa się zwolnieniem z pracy.

Autor:  Tomasz [ 15 sty 2012, 20:56 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Ta dyspozycyjność jest naciągana... każdy wie na ile człowiek może być dyspozycyjny... są sytuacje których sie nie przewidzi i wtedy nasza dyspozycyjność zanika.

Autor:  csisilver [ 16 sty 2012, 12:05 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

W przypadku sekretarki dyspozycyjność jest bardzo ważna, np. często wieczorami są spotkania biznesowe, na które muszą chodzić, wyjazdy służbowe itp...

Autor:  DanutaR [ 16 sty 2012, 14:01 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

W takim razie sekretarką może zostać tylko młoda dziewczyna która nie ma rodziny... bo jak już będzie miała to klapa.

Autor:  csisilver [ 19 sty 2012, 11:42 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

DanutaR pisze:
W takim razie sekretarką może zostać tylko młoda dziewczyna która nie ma rodziny... bo jak już będzie miała to klapa.


I zazwyczaj tak jest...
Oczywiście są wyjątki, ale zazwyczaj są to sekretarki, które nadal pracują na stanowisku, ze względu na przywiązanie szefa. Szefowie bardzo przyzwyczajają się do swoich sekretarek i nie mam nic złego tu na myśli. ;)

Autor:  DanutaR [ 20 sty 2012, 14:35 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

No tak:) Moim zdaniem taka praca sekretarki jest dość ciekawa i odpowiedzialna.

Strona 3 z 4 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/