Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-dzial-personalny-f50/jak-sprawnie-i-profesjonalnie-prowadzic-sekretariat-t67-30.html
Strona 4 z 4

Autor:  Lucjan [ 24 sty 2012, 22:54 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Nie prawda, asystentka szefa zarabia duzo. To jest bardzo wazne stanowisko, tak asystentka zna wiele tajemnic itd, dlatego musi wiele zarabiać aby nie uciec do innej firmy.

Autor:  gardasz [ 10 cze 2013, 16:00 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

To zależy od charakteru obowiązków takiej asystentki, bo jedna drugiej nie jest równa. Jeśli asystentka pracuje na zasadzie przynieś/wynieś/pozamiataj to nie zarabia dużo, ale jeśli faktycznie w wielu sprawach potrafi reprezentować swojego szefa, to wówczas wysokie zarobki są jak najbardziej realne.

Autor:  gerardo [ 11 cze 2013, 16:09 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Teraz profesjonalna asystentka może znać kilka języków, mieć doświadczenie w zarządzeniu, zdolności analityczne i masę innych. To już nie są ładne kobiety, które mają przynieść kawę i ładnie wyglądać w biurze prezesa. Ich rola jest inna - firmy nie mają teraz pieniędzy na pracowników, którzy nie generują dla biznesu wartości dodanej...

Autor:  gardasz [ 12 cze 2013, 16:14 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Ale to zależy w jakiej firmie. Jeśli firma jest kilkuosobowa, czy może trochę większa, to na pewno nie szuka takich specjalistów, bo nie ma takiej potrzeby. Zresztą taki pracownik oczekiwałby raczej wysokiego wynagrodzenia, na które z reguły mogą sobie pozwolić tylko korporacje z zagranicznym kapitałem, bo na pewno nie, małe polskie firmy. Rozumiecie?

Autor:  gerardo [ 13 cze 2013, 16:57 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Znam człowieka, który prowadzi firmę budowlaną. Biuro w firmie składa się dokładnie z dwóch osób - sekretarki i jego. Wszyscy inni pracują w terenie. Babka zna 3 języki, ma wykształcenie budowlane. Nie wiem ile dokładnie zarabia, ale wiem, że dosyć dużo. Tak więc nawet pracując na sekretariacie można zarabiać całkiem niezłe pieniądze, ale wyłącznie wtedy, jeśli ma się do tego odpowiednie predyspozycje.

Autor:  Seron [ 19 lut 2017, 00:16 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Wróciłabyś ponownie na taki kurs, uznajesz go za wartościowy?

Autor:  julka_tomaszek [ 01 lut 2019, 10:31 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

Ostatnio bardzo popularne stały się szkolenia dla asystentek/sekretarek. Głównym celem takiego szkolenia jest dostarczenie niezbędnych umiejętności, które przełożą się bezpośrednio na wiele obszarów dobrego funkcjonowia. W końcu od sekretarki oczekuje się wysokich kompetencji w wielu obszarach – od wizerunku, przez prace biurowe i organizacyjne po umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.

Autor:  agrydon [ 12 sie 2019, 17:41 ]
Tytuł:  Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

:mrgreen: :mrgreen:

Strona 4 z 4 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/