Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 22:31

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Savoir-vivre w biznesie, AVENHANSEN
PostZamieszczono: 10 paź 2014, 08:58 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 27 lut 2012, 11:37
Posty: 408
Szkolenie: Savoir-vivre w biznesie, 16-17.10.2014, Kraków

„Twój wizerunek, własny styl i sposób, w jaki jesteś postrzegany – oto czynniki mające wpływ na to, jak daleko zajdziesz i czy odniesiesz sukces w pracy. Nasze kariery nie zależą wyłącznie od instytucji, w której pracujemy, lecz również od naszego postępowania.”
Elri Sampson, Jak tworzyć własny wizerunek


W nowym tysiącleciu miarą sukcesu przedsiębiorstwa zaczęło być nie tylko efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi, ale także intensywne budowanie kultury organizacji opartej na zasadach znajomości etykiety pracy, etyce zawodowej czy otwartej komunikacji. Dobre maniery w kontaktach zawodowych wiele ułatwiają, zaś uśmiech potrafi zdziałać więcej niż modny do niedawna sztywny wizerunek „bardzo ważnego i nieprzystępnego przedstawiciela firmy”.



Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu roli, jaką savoir–vivre odgrywa we współczesnym świecie biznesu, jak również z zakresu podstawowych zasad dobrych manier, efektywnego prowadzenia rozmów w różnych sytuacjach biznesowych, prawidłowego przedstawiania się i witania, zasad ubioru biznesowego kobiet i mężczyzn, roli wyglądu zewnętrznego pracowników w kontaktach zawodowych, metod budowania tzw. dobrego pierwszego wrażenia.

Do czego jest potrzebny zawodowy pozytywny wizerunek?
Jak siła wizerunku zmieniła bieg historii Stanów Zjednoczonych i … Polski?
Jak stosować zasadę pierwszeństwa, prawej strony i regułę wzajemności w kontaktach zawodowych?
Ile masz czasu, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie?
Czy całowanie kobiet w rękę w kontaktach służbowych to faux–pas?
O czym rozmawiać przy stole – small talks?
Kiedy wręczamy wizytówkę jedną ręką a kiedy dwoma?
Kto pierwszy wyciąga dłoń na powitanie?
Jak się ubierać i … nie ubierać do pracy?


Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:
SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE

Zapraszam ! http://www.szkolenia.AVENHANSEN.pl/szko ... rakow.html

_________________
pozdrawiam
Maja


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Savoir-vivre w biznesie, AVENHANSEN
PostZamieszczono: 29 paź 2014, 22:20 
Jaki jest koszt tego szkolenia od osoby?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Savoir-vivre w biznesie, AVENHANSEN
PostZamieszczono: 15 maja 2015, 19:05 
Offline
Przechodzień
 Wyświetl profil

Rejestracja: 15 maja 2015, 18:57
Posty: 3
Trafiłaś w samo sedno.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Savoir-vivre w biznesie, AVENHANSEN
PostZamieszczono: 05 paź 2016, 08:36 
Offline
Starszy Ekspert
 Wyświetl profil

Rejestracja: 30 lip 2016, 15:01
Posty: 103
Ja myślę, że niezależnie od kosztu, takie szkolenie w prowadzonej działalności zwróci się szybciutko :)


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits