Witam Moja firma dziś poinformowała mnie że będę uczestniczył w takim szkoleniu. Czy ktoś może powiedzieć co daje to szkolenie jeśli chodzi o wiedzę i podniesienie kwalifikacji. (samo szkolenie trwa 3 m-c) Nic w sieci nie udało mi się znaleźć na temat tego szkolenia. Podobno bardzo prestiżowe szkolenie. Ale proszę o opinie..
Jeśli zastanawiacie się jakie szkolenie w firmie zorganizować, w jakim wziąć udział to zerknijcie na obsługa klienta szkolenie. U nas w firmie ponad połowa pracowników kontaktuje się z klientami bezpośrednio. To trudna praca, ludzie są różni i warto wiedzieć jak panować nad emocjami, zachować profesjonalizm w każdej sytuacji. Zobaczcie sami co na takim szkoleniu można się dowiedzieć, jak sobie poradzić z trudnym klientem. Szkolenie jest prowadzone w formie zamkniętej na indywidualne zlecenie klienta, trwa 8 godzin. Minimalna liczba uczestników to 6 osób.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników