Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Modelowanie wymagań klienta.
http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-sprzedaz-i-obsluga-klienta-f53/modelowanie-wymagan-klienta-t51.html
Strona 1 z 2

Autor:  wojtaszek [ śr kwie 15, 2009 6:06 pm ]
Tytuł:  Modelowanie wymagań klienta.

Jako, że chcę w przyszłości coś osiągnąć będąc dobrym i doświadczonym przedsiębiorcą to jeżdżę ostatnio bardzo często na różnego rodzaju szkolenia. Jakiś miesiąc temu byłem uczestnikiem 2-dniowego szkolenia marketingowego. Przez dwa dni wpajali nam o zasadach zbierania i modelowania wymagań klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Dobra rzecz, lecz niestety jeszcze daleko mi to takiej firmy, którą stać by było na przeprowadzenie takiej akcji marketingowej w celu zbierania jakichkolwiek informacji marketingowych. Pamiętając o przyszłości stwierdzam, że na pewno nabyta wiedza będzie wykorzystana.

Autor:  maj [ czw maja 21, 2009 1:31 pm ]
Tytuł:  Re: Modelowanie wymagań klienta.

Wydaje mi się, że nabyta wiedza z modelowania bedzie przydatna nawet w najmniejszej firmie. Trening czyni mistrza! :D

Autor:  kacperek [ sob maja 23, 2009 12:11 pm ]
Tytuł:  Re: Modelowanie wymagań klienta.

Ja też uważam, że ważna jest praktyczna umiejetność modelowania wymagań klienta. Trzeba być specjalistom w swojej dziedzinie, dobrze znać swoją rolę w firmie i mieć spore doświadczenie w pracy z klientami.

Autor:  SpeedyXP [ pt cze 12, 2009 9:09 am ]
Tytuł:  Re: Modelowanie wymagań klienta.

Ucz się ucz, to podstawa w tego typu pracy. Warto wiedzieć co zaoferować klinetowi, warto być pozytywnie do niego nastawionym, i wymieniać sie z nim informacjami.

Autor:  BullBit [ pt cze 19, 2009 8:04 pm ]
Tytuł:  Re: Modelowanie wymagań klienta.

Klienta nie można sobie całkiem wymodelować. Każdy wie, że gdy człowiek przyjdzie kupić telewizor to raczej nie wyjdzie z lodówką. Jednak można klienta nakierunkować na coś. Nie można mu bezprecedensowo wszystkiego wciskać.

Autor:  ronna [ sob cze 20, 2009 9:58 am ]
Tytuł:  Re: Modelowanie wymagań klienta.

Sprzedawca może uświadomić Klienta o jego potrzebach, o których sam Klient jeszcze nie podejrzewa. Za pomocą odpowiednich pytań może na kierować go na zakup, np. "ma Pan zmywarkę? To na pewno przydadzą się Panu myjące kostki do niej". itp. Zastanawiam się jedynie, czy to nie jest zwykła manipulacja psychologiczna?

Autor:  Serwacz [ wt lip 07, 2009 6:04 am ]
Tytuł:  Re: Modelowanie wymagań klienta.

Myślę że granica między manipulacją a modelowaniem wymagań klienta jest bardzo cienka, ale dopóki jest ona skuteczna i nie narusza praw i wolności konsumenta nie ma to znaczenia czy to manipulacja czy modelowanie wymagań

Autor:  optymistka [ wt lip 07, 2009 12:00 pm ]
Tytuł:  Re: Modelowanie wymagań klienta.

Tak samo jak kupuję buty np. w Deichmanie, to słyszę:, "a może pasta do nich, czy wkładki?". I cóż muszę przyznać, że często mi się przypomina, że do nowych butów, warto jest dobrać pastę pielęgnacyjną odpowiedniego koloru... Więc chyba ta zasada działa :D

Autor:  Asia [ ndz sty 10, 2010 12:44 pm ]
Tytuł:  Re: Modelowanie wymagań klienta.

To wszystko pachnie mi cross-sellingiem. Nie da się ukryć, że to super sposób na zwiększenie sprzedaży.

Autor:  kass86 [ sob sty 23, 2010 2:34 pm ]
Tytuł:  Re: Modelowanie wymagań klienta.

Zdarza się, że klient sam nie wie czego chce, i my właśnie musimy mu w tym pomóc. Aby wyszedł zadowolony i pewny, że to co kupił jest bardzo mu potrzebe. Wszystko da się zrobić :)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/