Jeszcze parę lat temu Merchandising był pojęciem nowym i niezrozumiałym. W Polsce zyskał popularność wraz z wejściem na rynek dużych międzynarodowych sieci handlowych. W chwili obecnej nie tylko rozwija się, ale jest systemową, dynamiczną i innowacyjną koncepcją zarządzania przedsiębiorstwem handlowym, bez której trudno oczekiwać jakichkolwiek sukcesów. Nic więc dziwnego, iż kontrolowanie poziomu wyników ekonomicznych przez kształtowanie usług handlowych stało się nieodzowne. 70% decyzji o zakupie produktu podejmowanych jest w sklepie. Produkt kupujemy oczyma, gdyż wzrok dostarcza 87% wszystkich wrażeń zmysłowych. Więcej: http://www.szkolenia.AVENHANSEN.pl/merc ... owaru.html
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników