Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-sprzedaz-i-obsluga-klienta-f53/skuteczna-sprzedaz-i-obsluga-klienta-t53.html
Strona 1 z 6

Autor:  eleon [ 16 kwie 2009, 14:45 ]
Tytuł:  Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

Niedawno byłem na szkoleniu, w którym nabyłem praktyczne umiejętności pozwalające na dopasowanie własnych zachowań do zachowań klienta, rozpoznawania i przewyższania indywidualnych oczekiwań klientów oraz budowania pozytywnego wizerunku Firmy. Szkolenie ze skutecznej sprzedaży i obsługi klienta pozwoliło mi na zrozumienie istoty komunikacji międzyludzkiej szczególnie w zakresie reagowania na emocje i żale, pokonywania zastrzeżeń, zamykania rozmów bezpośrednich i telefonicznych oraz komunikacji nie werbalnej. Szkolenie prowadzone jest aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas mini wykładów oraz ćwiczeń grupowych i indywidualnych. Mini wykłady połączone są praktycznymi ćwiczeniami oraz testami z zakresu omawianego materiału.

Autor:  Janusz [ 17 kwie 2009, 14:05 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

eleon ile trwało szkolenie. Zastosowałeś już może wiadomości zdobyte na szkoleniu powiedz coś więcej.

Autor:  miron [ 17 kwie 2009, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

Może i jestem staroświecki, ale bez tych szkoleń żyję już na rynku z moim sklepikiem od 10 lat, a teraz się tak rozwinąłem, że lada chwila wykupię dobre miejsce na sklepisko i może za kolejne 10 lat będę mógł się pochwalić siecią sklepów :D A klienci sami lgną do mojego sklepiku, oby tak dalej.

Autor:  oktawa [ 28 kwie 2009, 11:07 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

miron pisze:
Może i jestem staroświecki, ale bez tych szkoleń żyję już na rynku z moim sklepikiem od 10 lat, a teraz się tak rozwinąłem, że lada chwila wykupię dobre miejsce na sklepisko i może za kolejne 10 lat będę mógł się pochwalić siecią sklepów :D A klienci sami lgną do mojego sklepiku, oby tak dalej.


A może gdybyś przy Twoich naturalnych umiejętnościach sprzedażowych skorzystał z dobrego szkolenia i wtedy stać Cię byłoby nie na mały sklepik, tylko cały supermarket :lol:. Szkolenia są drogie, ale należy je traktować jako inwestycję. Powinny się zwrócić z nawiązką.

Autor:  raster [ 10 maja 2009, 14:36 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

oktawa pisze:
miron pisze:
Może i jestem staroświecki, ale bez tych szkoleń żyję już na rynku z moim sklepikiem od 10 lat, a teraz się tak rozwinąłem, że lada chwila wykupię dobre miejsce na sklepisko i może za kolejne 10 lat będę mógł się pochwalić siecią sklepów :D A klienci sami lgną do mojego sklepiku, oby tak dalej.

Szkolenia są drogie, ale należy je traktować jako inwestycję. Powinny się zwrócić z nawiązką.


Ale nie zawsze tak bywa, czy jest to wina osoby odbywającej szkolenie, czy może trenera czy firmy szkoleniowej. Nie zawsze efekty szkolenia są widoczne. Od czego to zależy? Może są jakieś czynniki psychologiczne?

Autor:  pokerking [ 28 maja 2009, 14:49 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

miron pisze:
Może i jestem staroświecki, ale bez tych szkoleń żyję już na rynku z moim sklepikiem od 10 lat, a teraz się tak rozwinąłem, że lada chwila wykupię dobre miejsce na sklepisko i może za kolejne 10 lat będę mógł się pochwalić siecią sklepów :D A klienci sami lgną do mojego sklepiku, oby tak dalej.

Wszystko zależy od czego sprzedajemy, gdzie sprzedajemy i za jaką cenę. Klient sam sobie wybiera i jeżeli mu się coś spodoba to przyjdzie po zakupy do nas i kolejny raz. Ale szkolenie zawsze się przyda. Zawsze jest coś czego nie wiemy, ale się nauczymy :)

Autor:  Maciej [ 28 maja 2009, 18:56 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

pokerking pisze:
miron pisze:
Może i jestem staroświecki, ale bez tych szkoleń żyję już na rynku z moim sklepikiem od 10 lat, a teraz się tak rozwinąłem, że lada chwila wykupię dobre miejsce na sklepisko i może za kolejne 10 lat będę mógł się pochwalić siecią sklepów :D A klienci sami lgną do mojego sklepiku, oby tak dalej.

Wszystko zależy od czego sprzedajemy, gdzie sprzedajemy i za jaką cenę. Klient sam sobie wybiera i jeżeli mu się coś spodoba to przyjdzie po zakupy do nas i kolejny raz. Ale szkolenie zawsze się przyda. Zawsze jest coś czego nie wiemy, ale się nauczymy :)


Jak konkurencja będzie przeszkolona (czytaj: mądrzejsza) to już nie przyjdzie do Ciebie tylko do nich ... :lol:

Autor:  margarita [ 02 cze 2009, 19:16 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

Maciej pisze:
Jak konkurencja będzie przeszkolona (czytaj: mądrzejsza) to już nie przyjdzie do Ciebie tylko do nich ... :lol:


Konkurencja musi zaproponować coś, czego nie ma w sklepie Pana X, czy Y, a co może stanowić dla klienta swoistą wartość dodaną. Czy wyjatkowo staranna obsluga klienta będzie tą wartością dodaną?

Autor:  Maciej [ 02 cze 2009, 23:02 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

Dla mnie na pewno by była ;)

Tu nie chodzi tylko aby Pan / Pani ładnie się uśmiechali ale aby być fachowo przez nich obsłużonym. Aby byli doradcami a nie tylko sprzedawcami.

Autor:  margarita [ 03 cze 2009, 09:09 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

Czasem sprzedawca zbytnio zaangaowany w swoją pracę wręcz odstrasza. Np. wchodzę do skepu, zeby się rozejrzeć, ale podlatuje sprzedawca ze swoim "Czym mogę pomóc?". Wtedy po prostu dziękuję sprzedawcy i wychodzę ze sklepu...

Strona 1 z 6 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/