Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta. http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-sprzedaz-i-obsluga-klienta-f53/skuteczna-sprzedaz-i-obsluga-klienta-t53-20.html |
Strona 3 z 6 |
Autor: | Serwacz [ 14 cze 2009, 09:22 ] |
Tytuł: | Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta. |
Ja miałem kiedyś bliskie spotkanie z napakowanym kolesiem, który za nic nie mógł zrozumieć że nie mogę go wpuścić na salę z rzeczami, które miał w ręce...przeszedł przeze nie taranem ale na szczęście przełożeni to widzieli i nie mieli pretensji:) ------- nie piszemy off topiców Administrator |
Autor: | csisilver [ 14 cze 2009, 10:00 ] |
Tytuł: | Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta. |
W takiej sytuacji przydałoby się wezwać ochronę . Wiadomo, klient nasz Pan, ale to był typowy dresiarz... |
Autor: | ronna [ 19 cze 2009, 10:16 ] |
Tytuł: | Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta. |
Witam, właśnie przeglądam się Waszej dyskusji i jeżeli chodzi o mnie muszę powiedzieć, że nie przeszkadza mi natarczywość sprzedawców i lubię być obsługiwana z największym profesjonalizmem i zaangażowaniem. Pozwólcie sprzedawcom wykonywać swoją pracę dobrze. A jeżeli chodzi o mówienie "nie" na propozycje, które nam odpowiadają to co w tym trudnego? |
Autor: | e-grzybek [ 21 cze 2009, 12:19 ] |
Tytuł: | Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta. |
Właśnie związany z powyższym postem założyłem przed chwilą temat. Czy lepiej narzucać się klientowi, czy raczej czekać na jego pierwszą reakcję. Zapraszam do dyskusji w tamtym temacie. |
Autor: | Alesia [ 27 cze 2009, 13:21 ] |
Tytuł: | Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta. |
Co do takich szkoleń są bez wątpienia przydatne i pomagają skutecznie wykonywać swoją prace sprzedawcom. Niestety problem tkwi bardziej wyśrubowanych wymaganiach pracodawców, którzy w pogoni za coraz większym obrotem zapominają, że klienci mają swoje rozumy i potrzeby, które nie zawsze współgrają z ich tabelkami. Co do trudnego klienta, chyba nie ma jednego dobrego sposobu. Ja po prostu uśmiechem łagodzę wynikłe napięcie i staram się zrozumieć motywy kierujące takim człowiekiem:). Przypominam sobie jedną taką panią, która była oburzona tym, że akurat obsługiwałam inną osobę i nie mogła zrozumieć, że nie jestem wstanie się nią zająć, zwłaszcza, że za chwilę podeszła koleżanka i ją obsłużyła. Wychodząc wydarła się na mnie, że "klient jest najważniejszy", oczywiście zgadzam się, ale nie można przesadzać bo to doprowadzi do absurdalnych sytuacji:) |
Autor: | oktawa [ 01 lip 2009, 12:36 ] |
Tytuł: | Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta. |
Widzę, ze temat skutecznej sprzedaży i obsługi klienta to temat rzeka... . Ja podejdę natomiast z drugiej strony i spytam się Was, co należy zrobić aby nie sprzedać, czyli zniechęcić klienta do zakupu. Pierwszy przykład podam sama: brudne paznokcie sprzedawcy |
Autor: | Bartosz Królikowski [ 28 wrz 2009, 22:55 ] |
Tytuł: | Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta. |
Codziennie, na każdym kroku sprzedajesz: sprzedajesz siebie samego, produkty, usługi, umiejętności, idee oraz pomysły... Pytanie po której stronie chcesz być? - tej która skutecznie sprzedaje czy tej która nawet nie wie, że jej ktoś inny coś skutecznie sprzedaje.. Zapraszam by dowiedzieć się jak skutecznie opanować konieczne techniki etc. http://www.szkolenia.AVENHANSEN.pl/szko ... edazy.html |
Autor: | Dami [ 23 sty 2010, 16:47 ] |
Tytuł: | Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta. |
Gdyby każdy sprzedawca miał takie szkolenie za sobą, to pewnie wzrosły by utargi. Bardzo przydatne to szkolenie, a ile kosztuje? |
Autor: | Weronika [ 25 lut 2010, 14:58 ] |
Tytuł: | Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta. |
margarita pisze: Czasem sprzedawca zbytnio zaangaowany w swoją pracę wręcz odstrasza. Np. wchodzę do skepu, zeby się rozejrzeć, ale podlatuje sprzedawca ze swoim "Czym mogę pomóc?". Wtedy po prostu dziękuję sprzedawcy i wychodzę ze sklepu... Oj tak, nachalny sprzedawca to też źle... ja zazwyczaj wtedy wychodzęze sklepu i nic nie kupuję. Wolę sama obejżeć towar, a jeśli mam z czymś problem to wtedy się pytam. Lubię jak sprzedawca jest na moje zawołanie, lubię wiedzieć, że wrazie czego mogę się pytać. Za to baaaaardzo nie lubię , jak jestem śledzona jak chodze po sklepie, a jak coś dotkę, to sprzedawca mnie napada i pyta czy zapakować. |
Autor: | daw_ [ 30 mar 2010, 14:56 ] |
Tytuł: | Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta. |
U mnie jest tak, że zależy w jakim sklepie jestem. Kiedy kupuję koszulę to lubię jak ktoś mi doradzi zkolorem, rozmiarem itd. Natomiast jeśli kupuję gazetę to nie potrzebuję dodatkowo ciasteczek w promocyjnej cenie, bo przyszłem tylko po gazete. ( u mnie tak jest - chodzi o sklep żabka - tam zawsze namawiają aby jeszcze coś kupić) |
Strona 3 z 6 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |