Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-sprzedaz-i-obsluga-klienta-f53/skuteczna-sprzedaz-i-obsluga-klienta-t53-20.html
Strona 3 z 6

Autor:  Serwacz [ 14 cze 2009, 09:22 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

Ja miałem kiedyś bliskie spotkanie z napakowanym kolesiem, który za nic nie mógł zrozumieć że nie mogę go wpuścić na salę z rzeczami, które miał w ręce...przeszedł przeze nie taranem ale na szczęście przełożeni to widzieli i nie mieli pretensji:)



-------
nie piszemy off topiców

Administrator

Autor:  csisilver [ 14 cze 2009, 10:00 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

W takiej sytuacji przydałoby się wezwać ochronę :D. Wiadomo, klient nasz Pan, ale to był typowy dresiarz... :lol:

Autor:  ronna [ 19 cze 2009, 10:16 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

Witam, właśnie przeglądam się Waszej dyskusji i jeżeli chodzi o mnie muszę powiedzieć, że nie przeszkadza mi natarczywość sprzedawców i lubię być obsługiwana z największym profesjonalizmem i zaangażowaniem. Pozwólcie sprzedawcom wykonywać swoją pracę dobrze. A jeżeli chodzi o mówienie "nie" na propozycje, które nam odpowiadają to co w tym trudnego?

Autor:  e-grzybek [ 21 cze 2009, 12:19 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

Właśnie związany z powyższym postem założyłem przed chwilą temat. Czy lepiej narzucać się klientowi, czy raczej czekać na jego pierwszą reakcję. Zapraszam do dyskusji w tamtym temacie.

Autor:  Alesia [ 27 cze 2009, 13:21 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

Co do takich szkoleń są bez wątpienia przydatne i pomagają skutecznie wykonywać swoją prace sprzedawcom. Niestety problem tkwi bardziej wyśrubowanych wymaganiach pracodawców, którzy w pogoni za coraz większym obrotem zapominają, że klienci mają swoje rozumy i potrzeby, które nie zawsze współgrają z ich tabelkami.
Co do trudnego klienta, chyba nie ma jednego dobrego sposobu. Ja po prostu uśmiechem łagodzę wynikłe napięcie i staram się zrozumieć motywy kierujące takim człowiekiem:). Przypominam sobie jedną taką panią, która była oburzona tym, że akurat obsługiwałam inną osobę i nie mogła zrozumieć, że nie jestem wstanie się nią zająć, zwłaszcza, że za chwilę podeszła koleżanka i ją obsłużyła. Wychodząc wydarła się na mnie, że "klient jest najważniejszy", oczywiście zgadzam się, ale nie można przesadzać bo to doprowadzi do absurdalnych sytuacji:)

Autor:  oktawa [ 01 lip 2009, 12:36 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

Widzę, ze temat skutecznej sprzedaży i obsługi klienta to temat rzeka... :D. Ja podejdę natomiast z drugiej strony i spytam się Was, co należy zrobić aby nie sprzedać, czyli zniechęcić klienta do zakupu.

Pierwszy przykład podam sama: brudne paznokcie sprzedawcy :(

Autor:  Bartosz Królikowski [ 28 wrz 2009, 22:55 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

Codziennie, na każdym kroku sprzedajesz: sprzedajesz siebie samego, produkty, usługi, umiejętności, idee oraz pomysły... Pytanie po której stronie chcesz być? - tej która skutecznie sprzedaje czy tej która nawet nie wie, że jej ktoś inny coś skutecznie sprzedaje.. :geek:
Zapraszam by dowiedzieć się jak skutecznie opanować konieczne techniki etc.

:arrow: http://www.szkolenia.AVENHANSEN.pl/szko ... edazy.html

Autor:  Dami [ 23 sty 2010, 16:47 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

Gdyby każdy sprzedawca miał takie szkolenie za sobą, to pewnie wzrosły by utargi. Bardzo przydatne to szkolenie, a ile kosztuje?

Autor:  Weronika [ 25 lut 2010, 14:58 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

margarita pisze:
Czasem sprzedawca zbytnio zaangaowany w swoją pracę wręcz odstrasza. Np. wchodzę do skepu, zeby się rozejrzeć, ale podlatuje sprzedawca ze swoim "Czym mogę pomóc?". Wtedy po prostu dziękuję sprzedawcy i wychodzę ze sklepu...

Oj tak, nachalny sprzedawca to też źle... ja zazwyczaj wtedy wychodzęze sklepu i nic nie kupuję. Wolę sama obejżeć towar, a jeśli mam z czymś problem to wtedy się pytam. Lubię jak sprzedawca jest na moje zawołanie, lubię wiedzieć, że wrazie czego mogę się pytać. Za to baaaaardzo nie lubię , jak jestem śledzona ;) jak chodze po sklepie, a jak coś dotkę, to sprzedawca mnie napada i pyta czy zapakować.

Autor:  daw_ [ 30 mar 2010, 14:56 ]
Tytuł:  Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.

U mnie jest tak, że zależy w jakim sklepie jestem. Kiedy kupuję koszulę to lubię jak ktoś mi doradzi zkolorem, rozmiarem itd. Natomiast jeśli kupuję gazetę to nie potrzebuję dodatkowo ciasteczek w promocyjnej cenie, bo przyszłem tylko po gazete. ( u mnie tak jest - chodzi o sklep żabka - tam zawsze namawiają aby jeszcze coś kupić)

Strona 3 z 6 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/