Na początku maja na terenie Krakowa rozpoczyna się szkolenie "Marketing internetowy w turystyce", w trakcie którego będzie można zapoznać się z takimi zagadnieniami jak działania SEM, Social Media, buzz marketing, e-PR czy marketing afiliacyjny. Co ważne, szkolenia jest dofinansowane, więc ma bardzo atrakcyjna cenę. Więcej informacji można znaleźć w tym miejscu: http://turystykamalopolska.pl/szkolenia/id/723/marketing_internetowy_w_turystyce.html
Warto też zaglądać na stronę http://www.turystykarozwoju.pl/ gdzie znajduje się więcej informacji o nadchodzących szkoleniach.
_________________ Małopolska - najpiękniejszy region. Dla branży turystycznej www.turystykamalopolska.pl
Zapraszam serdecznie, to świetna okazja na podnoszenie kwalifikacji i zdobywanie cenne wiedzy Tym bardziej, że dzięki dofinansowaniu szkolenia mają bardzo atrakcyjną cenę.
_________________ Małopolska - najpiękniejszy region. Dla branży turystycznej www.turystykamalopolska.pl
Znamy już szczegółowy program szkolenia: 1. Marketing internetowy – wprowadzenie
- marketing internetowy a PR w Internecie - analiza stron www przedsiębiorstw turystycznych
2. Strona WWW
- Własna strona WWW, serwer, e-maile - Jak wybrać właściwą domenę dla firmy? - Jak rozpoznać dobrą i złą stronę internetową? - Jaki wybrać serwer na stronę internetowa - Technologie internetowe (html, css, php, javascript, itp.)
3. Różne modele zakupu powierzchni reklamowych
- CPM (Cost Per Mille) nazywane także "Cost per Thousand" (CPT) - CPV (Cost Per- CPV (Cost Per View) - CPC (Cost Per Click) jest również znana jako Pay per click (PPC) - Cost Per Action lub (Cost Per Acqusition) - CPL (Cost Per Lead) - CPO (Cost Per Order) - CPE (Cost Per Engagement) - Cost Per Convertion
4. Rodzaje i formy reklamy internetowej
- portale społecznościowe, - najpopularniejsze formy reklamy (Banner, billboard, megabaner, skyscraper, box - śródtekstowy, (button) - inne formy (floating ad, expanding ad, Polite ad, tapeta, trick banner, pop up, pop under) - reklama video, reklama na mapie, reklama w telefonie komórkowym, interstitial, - reklama email, - marketing partnerski, targetowanie behawioralne,
5. Pozycjonowanie stron www w praktyce
- Adresy stron – przyjazne URL - Znaczniki title oraz nagłówki - Mapy witryn (Sitemap) - Optymalizacja landing pages - Techniki nieetyczne (Black Hat) w SEO - White hat SEO i Black hat SEO - Główne techniki nieetyczne w SEO - jak je rozpoznawać? - Czy warto stosować Black Hat? - Copywriting a SEO - Wpływ treści witryny na SEO - Analiza i dobór słów kluczowych
6. Wyszukiwarki internetowe
- optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) - marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) - Pomiar, wskaźniki i analiza sukcesu SEO - Analiza pozycji słów kluczowych - Analiza statystyk na przykładzie istniejącego sprzedażowego serwisu WWW - Wybór agencji SEO i modele współpracy - Najczęstsze błędy w relacjach z agencją SEO
7. Obsługa klienta
- Zasady nawiązywania i utrzymania relacji z klientem przez Internet - Poprawne formatowanie tekstów oraz używanie poczty elektronicznej w kontaktach z klientem - Zasady nawiązywania relacji z klientem na forach dyskusyjnych - Zasady nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem w realiach Web 2.0
_________________ Małopolska - najpiękniejszy region. Dla branży turystycznej www.turystykamalopolska.pl
Ogólnie jeśli chodzi o marketing, to najlepszym sposobem jest oczywiście internet. Tym bardziej jeśli chodzi o turystykę. To nie miejscowi korzystają z takich usług turystycznych, a ci dojeżdżający, na przykład urlopowicze czy nawet obcokrajowcy. Także trzeba się rozreklamować, w czym może też pomóc firma https://coolbrand.pl/ by zaistnieć w internecie.
Wiele firm z powodu trudnej dla nich koniunktury rezygnuje z reklamowania swoich biznesów co moim zdaniem zbyt mądre nie jest. Szczególnie, ze niedługo ta cała sytuacja z koronawirusem sie skończy i dobrze będzie jednak jak będziemy na jednym z pierwszych miejsc w wyszukiwarce a nie na końcu. Ludzie nie będą mogli się doczekac aby wreszcie gdzies pojechać oraz aby odpocząć.
Polecam zwrócić uwagę przede wszystkim na stworzenie wygodnej strony www. Strona powinna być szybka oraz responsywna - to znaczy działac wygodnie na urządzeniach mobilnych. Coraz więcej osób przesiada sie na laptopy jak również na komórki. Poczytaj sobie https://responsywnie.pl/
Moim zdaniem też to nie jest mądre, trzeba po prostu dopasować narzędzia reklamowe do panującej sytuacji, a nie całkowicie z marketingu rezygnować. Wiele przydatnych rzeczy w tym temacie można doczytać na blogu http://adrenalinemd.pl/ co zdecydowanie polecam, bo warto wiedzieć jakie narzędzia są wykorzystywane do realizacji różnych celów.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników