Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
Nowoczesne Techniki Sprzedaży 1 15.02.2010 - 16.02.2010 http://www.forum-szkolenia.pl/zareklamuj-swoje-szkolenia-f87/nowoczesne-techniki-sprzedazy-1-15-02-2010-16-02-2010-t330.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pm2pm [ 09 lut 2010, 15:22 ] |
Tytuł: | Nowoczesne Techniki Sprzedaży 1 15.02.2010 - 16.02.2010 |
Zapraszamy na szkolenie! Temat: Nowoczesne Techniki Sprzedaży 1 Termin: od: 15.02.2010 do: 16.02.2010 O konkurencyjności i pozycji rynkowej firmy decyduje nie tylko jakość oferowanych produktów i usług, ale przede wszystkim poziom ich sprzedaży. Stąd duża odpowiedzialności wymagania wobec pracowników działów sprzedaży. Aby być skutecznym i efektywnym sprzedawcą trzeba nie tylko bardzo dobrze znać ofertę produktowo-usługową, ale też stale doskonalić swoje umiejętności z zakresu technik sprzedaży. Podczas naszego szkolenia nauczymy Państwa jak przeprowadzić finalizację sprzedaży oraz w jaki sposób zadbać o ciągłość kontaktu z klientem. Pokażemy również jak odnowić kontakt z klientem. Uzyskana wiedza może wpłynąć na zwiększenie skuteczności sprzedaży i w efekcie przynieść wymierne korzyści dla przedsiębiorstwa. Adresaci: * Pracownicy działów handlowych przedsiębiorstw * Handlowcy oraz opiekunowie klientów * Osoby mające bezpośredni kontakt z klientem w urzędach i organizacjach non – profit Po ukończenia szkolenia uczestnik będzie: * Potrafił zidentyfikować docelową grupę klientów, w której prawdopodobieństwo sprzedaży jest najwyższe * Umiał odróżnić potrzeby rzeczywiste od sugerowanych przez Klienta. Wiedział jak w danej grupie klientów prezentować produkt zwiększając szansę na jego sprzedaż * Rozumiał znaczenie utrzymywania kontaktów z klientami oraz potrafił praktycznie je wykorzystać * Wiedział jak postępować w sytuacjach, gdy klient wyraża swoje zastrzeżenia względem produktu Program: Dzień I * Przebieg procesu sprzedaży a rola sprzedawcy * Klient jako potencjał handlu o „Lejek sprzedaży” o Indywidualna analiza typologiczna klienta o Hierarchizacja klientów o Precyzowanie rzeczywistych potrzeb klienta * Poszukiwanie nowych klientów o Prospekting – podstawowe techniki i metody o Pozyskiwanie klientów o Budowanie sieci klientów o Jak wpływać na rynek? * Działania sprzedażowe w oparciu o charakterystykę klienta Dzień II * Przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji o Etapy planowania prezentacji o Struktura oraz treść prezentacji o Dlaczego klient miałby wybrać akurat nasz produkt? o Spersonalizowana praca nad prezentacją * Finalizacja transakcji * Produkt sprzedany i co dalej? o Kiedy klient ma zastrzeżenia o Działania posprzedażowe o Odnawianie kontaktów z klientami więcej na stronie: www.pm2pm.pl |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |