Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Obsługa klienta w trudnych sytuacjach - Kraków
http://www.forum-szkolenia.pl/zareklamuj-swoje-szkolenia-f87/obsluga-klienta-w-trudnych-sytuacjach-krakow-t483.html
Strona 1 z 1

Autor:  TurystykaMalopolska [ 02 sie 2010, 11:20 ]
Tytuł:  Obsługa klienta w trudnych sytuacjach - Kraków

Czy zdarzyło Ci się kiedyś być zdenerwowanym, rozwścieczonym, zirytowanym w jakiejś firmie, w sklepie, w urzędzie? Być może miałeś wtedy przebłysk myśli - kto odpowiada za tę sytuację? Kto jest przyczyną Twoich emocji? Czy zdarzyło Ci się mieć w pracy trudny dzień? Klienta, który krzyczy, obraża, ma pretensje, powoduje, że Twoje emocje wchodzą na wysokie obroty? Jak myślałeś wtedy o tej sytuacji – kto lub co jest jej przyczyną?

Wobec tego:
* Trudne są sytuacje czy są trudni klienci?
* Co decyduje o tym, że jakaś sytuacja wydaje nam się trudna i jak z tego wybrnąć?
* Czy teoria względności Alberta Einsteina jest prawdziwa również w obsłudze klienta? Co w trudnych sytuacjach jest względne, a co jest stałe?
* Jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach, aby mieć pewność, że jest to zachowanie profesjonalne?

Zapraszamy Cię na szkolenie, które daje zestaw praktycznych wskazówek, jak zachowywać się w trudnych sytuacjach oraz odpowiada na pytania:

* Kim jest profesjonalista?
* Jak postrzega trudną sytuację?
* W jaki sposób o niej myśli?
* Jak się w niej zachowuje?

Wychodzimy z założenia, że kluczem do rozwiązywania trudnych sytuacji jest umiejętność zarządzania emocjami swoimi i klienta. Uważamy też, że trening czyni mistrza. Dlatego celem szkolenia jest szlifowanie umiejętności związanych z zarządzeniem emocjami oraz profesjonalnym zachowaniem w trudnych sytuacjach.

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

* Pracownicy zyskają spokój, pewność siebie, samodzielność w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami;
* Firma pogłębi relacji z klientami, dzięki pomyślnemu przejściu przez trudne sytuacje; bardziej profesjonalny wizerunek firmy;
* Pracodawca uzyska większą samodzielność pracowników w trudnych sytuacjach..

Pierwsza część szkolenia jest poświęcona zrozumieniu mechanizmów charakterystycznych dla trudnych sytuacji. Poruszane będą zagadnienia:
* jak rozpoznawać emocje i odpowiednio na nie reagować;
* jak dopasowywać reakcje do sytuacji i specyfiki klienta;
* jak mieć poczucie wpływu nawet wtedy, gdy nie sprzyja temu sytuacja.

Druga część szkolenia jest poświęcona kluczowym umiejętnościom reagowania w trudnych sytuacjach. Będzie oparta na wnioskach z części pierwszej oraz dodatkowo na tym, czego jeszcze nie wiesz o asertywności.

Trening umiejętności będzie dotyczył:
* Profilaktyki trudnych sytuacji.
* Interwencji w trudnych sytuacjach, takich jak:
o krytyka,
o agresja,
o zarzuty,
o okazywanie lekceważenia,
o żądanie rzeczy niemożliwych,
o pretensje
o oraz innych, które są dla Ciebie ważne.

Data rozpoczęcia szkolenia: 06.09.2010 r.
Data zakończenia szkolenia: 07.09.2010 r.

Szkolenie odbędzie się w Krakowie.

dodatkowe informacje: http://turystykamalopolska.pl/szkolenia ... cjach.html

Autor:  Dorota_ [ 26 sie 2010, 14:32 ]
Tytuł:  Re: Obsługa klienta w trudnych sytuacjach - Kraków

Bardzo ciekawe szkolenie, szczególnie dla tych, którzy na codzień obsługują wiele ludzi. Zdarzają się różni klienci, niekiedy potrafią nas rozłościć tak bardzo, że puszczają nerwy. I własnie w tych sytuacjach warto wiedzieć jak zapanować nad sobą, warto pójść na takie szkolenie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/