Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
INTENSYWNY WARSZTAT DLA PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH http://www.forum-szkolenia.pl/zareklamuj-swoje-szkolenia-f87/intensywny-warsztat-dla-przedstawicieli-handlowych-t507.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | semper [ 29 sie 2010, 14:47 ] |
Tytuł: | INTENSYWNY WARSZTAT DLA PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH |
Szanowni Państwo, w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach 29-30 listopada 2010r. w Poznaniu odbędzie się szkolenie otwarte: INTENSYWNY WARSZTAT DLA PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH -Techniki profesjonalnej sprzedaży i komunikacji z klientem. Cel szkolenia: Szkolenie dla osób, których praca zawodowa związana jest z szeroko pojętą sprzedażą i które chcą zdobyć lub uzupełnić kwalifikacje z zakresu technik sprzedaży, pozyskiwania klientów, organizowania spotkań biznesowych i przeprowadzania prezentacji produktu. Szkolenie dostarcza wiedzy na temat efektywnego wykorzystywania elementów marketingu w procesie sprzedaży, prezentuje też praktyczne rozwiązania usprawniające pracę przedstawiciela handlowego. Korzyści dla uczestników: • Wypracowanie skryptów obrony cen • Ułatwienie pracy handlowców • Osiągnięcie większej skuteczności • Zwiększenie motywacji do pracy • Realizacja planów osiągania zysku • Uzyskiwanie premii za wyniki • Mniejsza ilość stresu zawodowego • Wzrost efektywności sprzedaży • Większa satysfakcja klientów • Umocnienie pozycji na rynku Grupa docelowa: • Handlowcy stacjonarni i terenowi • Przedstawiciele handlowi • Kierownicy zespołów sprzedażowych • Pracownicy biura obsługi klienta • Inżynierowie wspierający sprzedaż • Pracownicy działu marketingu Metodologia: Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini-wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności. Trener prowadzący: Psycholog sprzedaży i relacji z klientami, trener, coach.Propaguje zarządzanie doznaniami klienta jako praktyczny sposób na pozyskiwanie i budowanie lojalności klientów. Od prawie 10 lat inspiruje menedżerów do wdrażania innowacji w funkcjonowaniu działu sprzedaży dla wzmacniania proklienckiej orientacji firmy. Autor wielu publikacji w tym zakresie. Jako trener specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji pozwalających zyskać lojalność klientów w realiach: sprzedaży, obsługi klienta, budowaniu relacji B2B, prezentacji, negocjacji. Prowadzi także warsztaty rozwijające umiejętności kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów. Aktualnie koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu możliwości kierowania emocji dla budowania trwalszych relacji z klientami i osiąganych lepszych rezultatów biznesowych. PROGRAM SZKOLENIA: Wprowadzenie w tematykę profesjonalnej sprzedaży Sprzedaż – zakres oraz istota zjawiska Definicja profesjonalnej sprzedaży Sprzedawca - profesjonalista: cechy, wiedza, umiejętności Klient: sposób myślenia i podejmowania decyzji oraz oczekiwania wobec sprzedawcy Sprzedawanie jako proces; struktura procesu sprzedaży Stary i nowy model procesu sprzedaży 5 „kroków” / etapów procesu sprzedaży Etap I: Nawiązywanie kontaktu i budowanie właściwych relacji z klientem Pierwsze wrażenie oraz sztuka świadomej autoprezentacji sprzedawcy Elementy prawidłowego powitania i nawiązywania kontaktu Techniki budowania właściwych relacji z klientem – tzw. szybkie „zaprzyjaźnianie się”: kontakt wzrokowy, body focus, obdarzanie uwagą, aktywne słuchanie, odzwierciedlanie zachowań oraz tzw. „dostrajanie się” do klienta w sferze komunikacji werbalnej i niewerbalnej; ABC mowy ciała sprzedawcy Dopasowanie zachowań i działań sprzedawcy do: - typu osobowości klienta - preferowanych systemów reprezentacji językowej (NLP) - zestawu metaprogramów Etap II: Analiza potrzeb oraz bieżącej sytuacji klienta Zbieranie informacji o kliencie przed i w trakcie spotkania Pytania stosowane w procesie sprzedaży; rodzaje pytań oraz techniki ich zadawania Odkrywanie rzeczywistych potrzeb klienta Identyfikacja potencjalnych obszarów problemowych oraz określanie ich znaczenia dla klienta; generowanie poczucia dysonansu pomiędzy sytuacją obecną a pożądaną z punktu widzenia sprzedawcy Etap III: Prezentacja firmy oraz jej oferty handlowej Cele i efekty udanej prezentacji handlowej Zasady konstruowania prezentacji handlowej oraz dopasowanie jej do odbiorcy / odbiorców Schemat prezentacji handlowej wg modelu „Sales 101” Metody zwiększające stopień zapamiętywania prezentacji: układ materiału, wartość poszczególnych grup informacji, magiczne słowa, zasada zaangażowania klienta oraz zjawisko indukcji zmysłów; psychologiczny efekt pierwszeństwa oraz świeżości Język i styl prezentacji / m.in. cechy a korzyści, język korzyści / Kolejność prezentowania poszczególnych elementów oferty handlowej oraz zasady tzw. sprzedaży asortymentowej Przygotowywanie wspólnej „modelowej” prezentacji pt.: „Kilka słów o mojej firmie” oraz krótkich prezentacji wybranych produktów lub usług Etap IV: Obiekcje zgłaszane przez klienta podczas rozmowy handlowej oraz metody radzenia sobie z nimi stosowane przez sprzedawcę Definicja obiekcji oraz najczęstsze przyczyny ich zgłaszania przez klientów Znaczenie obiekcji w procesie sprzedaży Główne grupy obiekcji; obiekcje rzeczywiste i pozorne; testowanie obiekcji Schemat postępowania sprzedawcy w przypadku wystąpienia obiekcji – procedura 4 kroków Cena jako obiekcja Obiekcja typy: „Nie, dziękuję, mam już dostawcę!” Czas reakcji na obiekcje Etap V: Finał rozmowy handlowej, czyli jak „zamknąć” sprzedaż Co to znaczy „zamknąć” sprzedaż? Kiedy należy próbować „zamykać” sprzedaż? Sygnały świadczące o gotowości klienta do podjęcia decyzji o zakupie Schemat standardowego „zamknięcia” sprzedaży Wybrane techniki „zamykania” sprzedaży; czyli od zwykłego przypomnienia po techniki psychomanipulacyjne Podsumowanie – zasady obowiązujące podczas finalizacji sprzedaży Podsumowanie zajęć oraz praktyczne wnioski na przyszłość KOSZT UCZESTNICTWA: 1350zł brutto-cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne, -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu). ZGŁOSZENIA: Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić Kartę zgłoszeniową znajdującą się na naszej stronie internetowej oraz odesłać faxem pod numer: 61/6247 936 lub mailem na adres: info@szkolenia-semper.pl KLIKNIJ ABY WYPEŁNIĆ KARTĘ ZGŁOSZENIOWĄ http://www.semper.vizz.pl/KARTA%20ZG%C5%81OSZENIA.pdf Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić rezerwację miejsca. Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w tym niepowtarzalnym wydarzeniu. INFORMACJE DODATKOWE: -szkolenie trwa 2 dni (16h); -zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00; -ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 12 osób. KONTAKT: Zespół Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER info@szkolenia-semper.pl www.szkolenia-semper.pl tel: (61) 8102 194 infolinia: 508 393 926 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |