Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
SEKRETY SKUTECZNYCH NEGOCJACJI http://www.forum-szkolenia.pl/zareklamuj-swoje-szkolenia-f87/sekrety-skutecznych-negocjacji-t509.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | semper [ 29 sie 2010, 16:08 ] |
Tytuł: | SEKRETY SKUTECZNYCH NEGOCJACJI |
Szanowni Państwo,w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach 29-30 listopada 2010r. w Szczyrku odbędzie się szkolenie: SEKRETY SKUTECZNYCH NEGOCJACJI CEL: -uzyskanie przez uczestników podstawowych umiejętności negocjacyjnych: przygotowanie elastycznego stanowiska, bezpieczne otwarcie, identyfikacja impasu, wybór właściwej taktyki jego przełamania, manipulacje negocjacyjne i obrona przed chwytami manipulacyjnymi w ich naturalnej kolejności; -uzyskanie indywidualnej charakterystyki stylu negocjacyjnego; -zdobycie umiejętnoci planowania, prowadzenia oraz w produktywny sposób zamykaania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami; -zdobycie umiejętności radzenia sobie z manipulacją ze strony Partnerów negocjacji oraz skuteczne i etyczne wywierać na nich wpływu. KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW: Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili: -Przygotowywać się w metodyczny sposób do każdych rozmów negocjacyjnych. -Dokonywać analizy interesów i stanowisk obu stron. -Planować wynik negocjacyjny i kontrolować przebieg negocjacji pod kątem postawionego celu. -Opanowanie umiejętności wypracowywania rozwiązań korzystnych dla obu stron. -Bronić się przed próbami manipulacji i właściwie reagować na stosowane przez Partnera taktyki. -Wypracować wynik negocjacji w algorytmie wygrany-wygrany. -Radzić sobie z emocjami, konfliktem i tzw. trudnym negocjatorem. GRUPA DOCELOWA: Szkolenie przeznaczone dla: -kadry kierowniczej, -pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta, -specjalistów biorących udział w negocjacjach. METODOLOGIA: Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini-wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności. PROGRAM SZKOLENIA: 1.Powitanie uczestników. 2.Prezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie negocjacji. 3.Cel negocjacji. 4.Ustalenie priorytetów. 5.Przygotowanie miejsca i czasu negocjacji. 6.Analiza stron negocjacji. 7.Znaczenie zjawiska "pierwszego wrażenia". 8.Budowanie autorytetu. 9.Rozpoznanie siebie - własny styl negocjowania. 10.Rozwiązywanie konfliktów. 11.Konflikty negocjowane. 12.Konflikty nienegocjowalne. 13.Sposoby rozwiązywania konfliktów. 14.Strategie negocjacyjne. 15.Negocjacje twarde lub miękkie. 16.Stosowanie technik wpływu społecznego w negocjacjach. 17.Przyjmowanie strategii w zależności od celu. 18.Podstawowe reguły w negocjacjach. 19.Techniki negocjacyjne. 20.Proces negocjacyjny. 21.Schemat spotkania negocjacyjnego. 22.Ustalenie potrzeb i możliwości partnera. 23.Ustalenie kwestii spornych i wspólnych. 24.Reguła wzajemnego szacunku. 25.Umiejętność mówienia i słuchania. 26.Zamykanie rozmów. 27.Sytuacje trudne w negocjacjach. 28.Błędy negocjacyjne. 29.Trudny partner. 30.Emocje w procesie negocjacyjnym. 31.Jak radzić sobie z obiekcjami, oporem i odmową ? 32.Ocena procesu negocjacyjnego. 33.Ustalenie rozwiązań alternatywnych. 35.Podsumowanie i zakończenie szkolenia. TRENER: Trener biznesu, ekspert, konsultant i coach. Przeprowadził ponad 300 warsztatów szkoleniowych dla kadry menedżerskiej i specjalistycznej firm finansowych, handlowych i produkcyjnych. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń związanych z negocjacjami, sprzedażą, doskonaleniem umiejętności zarządzania ludźmi i rozwojem umiejętności interpersonalnych w aspektach komunikacji. Jego pasją są mediacje i negocjacje z trudnym klientem. Z powodzeniem mediuje w sporach gospodarczych znajdując najkorzystniejsze rozwiązania. Warsztaty, które prowadzi są esencją praktycznej wiedzy oraz umiejętności przekazywanych w interesujący dla uczestnika sposób. KOSZT UCZESTNICTWA: 1340zł brutto-cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne, -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu). ZGŁOSZENIA: Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić Kartę zgłoszeniową znajdującą się na naszej stronie internetowej oraz odesłać faxem pod numer: 61/6247 936 lub mailem na adres: info@szkolenia-semper.pl KLIKNIJ ABY WYPEŁNIĆ KARTĘ ZGŁOSZENIOWĄ Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić rezerwację miejsca. Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w tym niepowtarzalnym wydarzeniu. INFORMACJE DODATKOWE: -szkolenie trwa 2 dni (16h); -zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00; -ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 12 osób. KONTAKT: Zespół Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER info@szkolenia-semper.pl www.szkolenia-semper.pl tel: (61) 8102 194 infolinia: 508 393 926 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |