Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
SKUTECZNE TECHNIKI SPRZEDAŻY – DŹWIGNIA FINANSOWA I CROSS S http://www.forum-szkolenia.pl/zareklamuj-swoje-szkolenia-f87/skuteczne-techniki-sprzedazy-dzwignia-finansowa-i-cross-s-t525.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | semper [ 06 wrz 2010, 00:36 ] | ||
Tytuł: | SKUTECZNE TECHNIKI SPRZEDAŻY – DŹWIGNIA FINANSOWA I CROSS S | ||
Szanowni Państwo, w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach 7 – 8 października 2010r. w Zakopanem odbędzie się szkolenie otwarte: SKUTECZNE TECHNIKI SPRZEDAŻY – DŹWIGNIA FINANSOWA I CROSS SELLING → Cele: •Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty technik sprzedaży w różnych branżach. •Omówienie zasad skutecznego przygotowywania i prowadzenia rozmowy handlowej ze szczególnym uwzględnieniem języka korzyści. •Gruntowne przygotowanie uczestników do udziału w złożonych procesach sprzedaży. •Nabycie umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów i dopasowania do nich ofert handlowych. •Analiza odpowiednich narzędzi pomagających w uzyskaniu lepszych rezultatów w dziedzinie sprzedaży. • Poznanie korzyści wynikających z wykorzystania mechanizmu dźwigni finansowej. → Korzyści dla uczestników: Uczestnicy szkolenia nauczą się jak określać dobre i złe strony zespołu handlowego. Nauczą się skutecznie brać udział w procesach handlowych wykorzystując wiele sprawdzonych technik. Dokonają również samoanalizy własnych umiejętności i kompetencji jako sprzedawców oraz poznają naistotniejsze narzędzia niezbędne do efektywnego prowadzenia rozmów handlowych i zwiększenia sprzedaży. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się również w jaki sposób zapewnić realizację celów w danej instytucji przy wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań. Zajęcia w małych grupach maksymalnie 15-osobowych umożliwiają przeprowadzenie praktycznych zajęć warsztatowych także w odniesieniu do własnego celu, charakteru i stylu pracy. →Grupa docelowa: • właściciele firm • managerowie, dyrektorzy zespołów sprzedaży • osoby odpowiedzialne za procesy sprzedaży oraz ich bezpośredni przełożeni • specjaliści biorący udział rozmowach handlowych • osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży →Metody wykorzystywane podczas szkolenia: Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników. Zajęcia prowadzone będą w trybie wykładowo-warsztatowym w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą. Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczno-szkoleniowe pozwalające na dalsze doskonalenie umiejętności. →Trener/wykładowca: Szkolenie poprowadzi doświadczony trener, konsultant i coach- posiadający wypracowany warsztat poparty kilkunastoletnią praktyką zawodową w pracy trenerskiej. W sposób szczególny specjalizuje się w szeroko pojętych szkoleniach managerskich z zakresu skutecznych techniki sprzedaży, zarządzania sprzedażą, technik budowania trwałych relacji handlowych, dialogu parterów biznesowych oraz przywództwa. Wykorzystuje skuteczne metody psychologii autoprezentacji, perswazji oraz elementy zarządzania emocjami i stresem. Preferuje przekazywać praktyczną wiedzę w formie intensywnych warsztatów, gier szkoleniowych oraz aktywnych form angażujących wszystkich uczestników szkolenia. →Program szkolenia (główne zagadnienia): Dzień 1 czwartek (zajęcia w godzinach 9-17) 1.Powitanie- rozpoczęcie szkolenia. A. Autoprezentacja uczestników szkolenia. B. Krótka wymiana doświadczeń w zakresie trudności związanych z procesami sprzedaży. 2. Nowoczesne techniki sprzedaży– zagadnienia wstępne. A. Sposoby pozyskiwania klientów. B. Sposoby zainteresowania klienta produktem. C. Techniki wpływu. 3. Skuteczna komunikacja w zarządzaniu sprzedażą. A. Komunikacja werbalna. B. Komunikacja niewerbalna. C. Asertywność w procesie handlowym. 4. Ochrona własnych interesów podczas rozmowy handlowej. A. Dokładne przygotowanie się do udziału w etapach procesu sprzedaży. B. Poszukiwanie alternatywy w przypadku braku porozumienia obu stron. C. Interesy a stanowiska. 5. Ja w roli handlowca: A. Umiejętności i cechy skutecznego sprzedawcy. B. Źródła pozyskiwania nowych umiejętności. C. Próba dokonania samooceny: moje mocne i słabe strony jako handlowca i współpracownika. D. Ja w roli skutecznego obserwatora i uczestnika procesu handlowego. E. Uczenie przez przykład. F. Autodiagnoza stylu sprzedaży. Wpływ stylu na rezultaty pracy. Dzień 2 piątek (zajęcia w godzinach 9-16) 1. Rozmowa z klientem. A. Przebieg i plan profesjonalnego spotkania prowadzonego przez handlowca. B. Autoprezentacja. C. Jak wywierać wpływ poprzez autoprezentację? D. Mowa ciała jako narzędzie budowania wpływu i wywierania pozytywnego wrażenia. E. Prezentacja firmy. F. Kiedy i w jakiej formie przedstawić ofertę? G. Prezentacja oferty z wykorzystaniem wiedzy psychologicznej o specyfice danego klienta. 2. Analiza rożnych strategii i technik sprzedaży. 3. Techniki wpływu na decyzje klienta. A. Techniki psychologicznego nacisku na klienta. B.Zachęcanie klienta do współpracy. C.Nakłanianie klientów do rozszerzania współpracy. D.Zachęta do kupna droższych produktów/ usług. E. Reakcja w sytuacjach kiedy produkt nie spełnia wszystkich jego oczekiwań klienta. 4. Intensywny trening wykorzystujący najskuteczniejsze techniki sprzedaży. 5. Pojęcie dźwigni finansowej. A. Up-Selling. B. Cross-Selling. 5. Podsumowanie – zakończenie szkolenia. A. Złote zasady skutecznego procesu handlowego. B. Ćwiczenia utrwalające zdobytą wiedzę. C. Podsumowanie szkolenia, ankiety ewaluacyjne, rozdanie dyplomów potwierdzających udział wszkoleniu. →Koszt uczestnictwa : 1550zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w szkoleniu, konsultacje poszkoleniowe, materiały dydaktyczne, dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu). →Zgłoszenia : Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić Kartę zgłoszeniową znajdującą się na naszej stronie internetowej oraz odesłać faxem pod numer: 61/6247 936 lub mailem na adres: info@szkolenia-semper.pl KLIKNIJ ABY WYPEŁNIĆ KARTĘ ZGŁOSZENIOWĄ Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić rezerwację miejsca. Ze względu na duże zainteresowanie decyduje kolejność zgłoszeń. Ograniczona liczba miejsc ze względu na warsztatowy charakter zajęć. Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w organizowanym przez nas wydarzeniu. →Kontakt: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER info@szkolenia-semper.pl www.szkolenia-semper.pl tel: (61) 8102 194 infolinia: 508 393 926
|
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |