Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
SEKRETY TELEMARKETINGU - czyli jak skutecznie zwiększyć zy http://www.forum-szkolenia.pl/zareklamuj-swoje-szkolenia-f87/sekrety-telemarketingu-czyli-jak-skutecznie-zwiekszyc-zy-t528.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | semper [ 06 wrz 2010, 00:40 ] | ||
Tytuł: | SEKRETY TELEMARKETINGU - czyli jak skutecznie zwiększyć zy | ||
Szanowni Państwo, w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach 19 i 20 listopada 2010r w Krakowie odbędzie się szkolenie: SEKRETY TELEMARKETINGU - czyli jak skutecznie zwiększyć zyski i zdobyć nowych klientów. Działania telemarketingowe to jedna z najefektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych Klientów. To również możliwość usprawnienia poziomu ich obsługi. Rozmowa telefoniczna tylko wtedy jest skuteczna, gdy jej scenariusz jest jasno określony, a jej przebieg opiera się o odpowiednie standardy. Mamy świadomość, jak ważne jest wypracowanie odpowiednich reguł kontaktu i właściwe szkolenie konsultantów. Nasi trenerzy ustawicznie podnoszą własne kwalifikacje, dysponują odpowiednim doświadczeniem oraz korzystają z odpowiednich rozwiązań , pozwalających na szybszą i efektywniejszą pracę. Wiemy, jak skutecznie docierać z ofertą do ważnych dla Państwa grup celowych i jak efektywnie budować przekaz. KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW: Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej. W toku warsztatów uczestnicy będą mieli szansę wypracować słowa, zwroty i zdania kluczowe, które są najskuteczniejsze podczas rozmowy. Otrzymają indywidualną informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się do klientów i co w najbliższym czasie poprawić aby rozmowy telefoniczne dawały oczekiwane rezultaty. SZKOLENIE SZCZEGÓLNIE POLECANE DLA: Osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów niezależnie od branży. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda na wysłanie oferty. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób chcących pracować w telemarketingu jak i szerokiej grupy pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. METODY WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA: Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników. Zajęcia prowadzone będą w trybie wykładowo-warsztatowym w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą. Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczno-szkoleniowe pozwalające na dalsze doskonalenie umiejętności. TRENER/WYKŁADOWCA: Szkolenie poprowadzi doświadczony trener, konsultant i coach - posiadający wypracowany warsztat, poparty kilkuletnią praktyką zawodową w pracy trenerskiej. W sposób szczególny specjalizuje się w: szkoleniach z zakresu techniki błyskawicznych negocjacji (przede wszystkim sprzedaży), szkolenia dla personelu call center i działów telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta. Trener biznesu, psycholog. Absolwentka UAM. Ukończyła szkołę Trenerów Biznesu Trop oraz podstawowy kurs terapii systemowej. Posiada doświadczenie w prowadzeniu efektywnych szkoleń z budowania relacji z klientami, telefonicznej obsługi klienta oraz komunikacji interpersonalnej. Specjalizuje się również w prowadzeniu warsztatów z ocen pracowniczych a także zarządzania zespołem pracowniczym. Doświadczenie zawodowe zdobyła głównie w znanych firmach o profilu handlowym oraz produkcyjnym. W pracy trenerskiej wyznaje następujące wartości: etyka zawodowa, nastawienie na potrzeby i rozwój uczestników szkoleń oraz ciągłe podnoszenie własnych kwalifikacji. SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA: (program obejmuje 16 godzin szkoleniowych) 1.Powitanie- rozpoczęcie szkolenia. a. Autoprezentacja uczestników szkolenia. b. Wymiana doświadczeń w zakresie telefonicznej sprzedaży/obsługi klienta. 2.Telemarketing - czy wszyscy wiemy co to znaczy? a. Geneza telemarketingu. b. Skuteczność komunikacji telefonicznej. 3. Jak działa telemarketing? a. Galeria - praca w grupie b. Dyskusja analizująca galerię. 4. Osoba telemarketera. a. Telermarketer to zawód. b. Wypracowanie złotych zasad telemarketingu - zajęcia warsztatowe. c. Telefon jako szczególne narzędzie komunikacji. d. Ja w roli telemarketera. e. Jak mówic zeby ludzie nas słuchali? - głos - pauzy w rozmowie telefonicznej. f. Umiejętność słuchania rozmówcy. 5. Dobra organizacja pracy telemarketera. a. Sposoby zapisywania informacji o klientach. b. Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami. 6. Klient - rozmówca unikalny a. Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych. b. Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu. c. Wpływ temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon. d. Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej. 7. Etapy skutecznej rozmowy a. Przygotowanie do rozmowy. b. Jakich pretekstów użyć by skutecznie zacząć rozmowę? c. Jak ocieplić zimny kontakt i kiedy wykonać następny krok? d. Język korzyści- rozmowa o produkcie. e. Podsumowanie ustaleń. 8. Podsumowanie-efektywność działań telemarketingowych. KOSZT UCZESTNICTWA: 1350 zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w szkoleniu, materiały dydaktyczne, dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia, konsultacje poszkoleniowe oraz serwisy kawowe i obiadowe. ZGŁOSZENIA: Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić Kartę zgłoszeniową znajdującą się na naszej stronie internetowej oraz odesłać faxem pod numer: 61/6247 936 lub mailem na adres: info@szkolenia-semper.pl KLIKNIJ ABY WYPEŁNIĆ KARTĘ ZGŁOSZENIOWĄ Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić rezerwację miejsca. Ze względu na duże zainteresowanie decyduje kolejność zgłoszeń. Ograniczona liczba miejsc ze względu na warsztatowy charakter zajęć. Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w organizowanym przez nas wydarzeniu. KONTAKT: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER info@szkolenia-semper.pl www.szkolenia-semper.pl tel: (61) 8102 194 infolinia: 508 393 926
|
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |