Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
Techniki wywierania wpływu w marketingu i sprzedaży✅23-24.10 http://www.forum-szkolenia.pl/zareklamuj-swoje-szkolenia-f87/techniki-wywierania-wplywu-w-marketingu-i-sprzedazy-23-24-10-t5994.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | AkademiaAtrium [ 04 paź 2017, 16:49 ] | ||
Tytuł: | Techniki wywierania wpływu w marketingu i sprzedaży✅23-24.10 | ||
Zapraszamy na szkolenie: Techniki wywierania wpływu w marketingu i sprzedaży Termin szkolenia: 23-24 października, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum Cena netto: 1590 zł + 23% VAT Trener: Dr Adam Zemełka Moduł I. Wprowadzenie do psychologii wywierania wpływu: 1. Nieuświadomiona siła. Zdolność oddziaływania – historie własne 2. Między rolą aktora a władzą reżysera. Od psychologii społecznej do psychologii manipulacji 3. Ile innych jest w nas. Test podatności na manipulację z omówieniem i dyskusją Moduł II. Zasady wywierania wpływu według Roberta Cialdiniego w praktyce sprzedażowej: 1. Dają, byś dał. Reguła wzajemności 2. Seria limitowana. Reguła niedostępności 3. Człowiek w fartuchu i rażenie prądem. Reguła autorytetu 4. Proszę potwierdzić rezerwację. Reguła konsekwencji 5. Inni też tak mają. Reguła konsensusu (S.D.S) 6. Lubię to! Reguła sympatii Moduł III. Siła perswazji – mechanizm oddziaływania na klienta: 1. Między wpływaniem a sterowaniem – perswazja a manipulacja 2. Wybrane mechanizmy perswazyjne: Willa z basenem. Albo weekend w górach – oddziaływanie przez kontrast Jesteś za mądry, by tak myśleć – mechanizm racjonalizacji Najlepszy produkt, najlepszy produkt! – technika powtarzania 3. Kolej na tory. Model ELM w projektowaniu przekazów sprzedażowych Moduł IV. Komunikacja pozawerbalna w działaniach marketingowych i negocjacjach: 1. Od ogółu do szczegółu. Elementy składowe przekazu niewerbalnego 2. Oczy szeroko zamknięte. Typy sygnałów niewerbalnych 3. 5xK. Ogólne zasady interpretacji 4. Wyprostowany i podkulony. Sygnały dominacji i podporządkowania się 5. Blisko, coraz bliżej. Wykorzystanie proksemiki i zależności grupowych Moduł V. Pułapki myślenia w decyzjach finansowych: 1. Rozważny żółw i impulsywny tygrys. Dwa systemy podejmowania decyzji według Daniela Kahnemana 2. Błędy poznawcze a podatność na manipulację: Białe jest białe. Efekt podobieństwa Im szybciej tym… gorzej. Dostępność umysłowa A więc jest tak jak myślałem. Zjawisko zakotwiczenia i dostosowania Szklanka do połowy pełna. Ramy interpretacyjne Zobacz program szkolenia: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... ia-wplywu/ Zapraszamy do kontaktu: Monika Kwaśnik tel. 607 710 797 szkolenia@szkoleniaatrium.pl Beata Skorubska beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl tel. 530 502 000
|
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |