Termin szkolenia: 26-27 października, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum Cena netto: 1590 zł + 23% VAT Trener: Michał Dziekoński
1. Trade marketing 2.0 – jak zmienia się praca trade marketerów w epoce dynamicznych zmian u partnerów handlowych ROPO, showroom, pokolenie Zalando – zmiany w kanałach dystrybucji powodujące modyfikację strategii wobec partnerów handlowych trade marketing – łącznik między sprzedażą a marketingiem jak rozumieć kluczowe pojęcia trade marketingu: channel partnership, field marketing, sales marketing, category management, merchandising, sales suport i in. nowa segmentacja partnerów w kanałach dystrybucji
2. Symulacyjna gra strategiczna TRADE MARKETING
podział na rywalizujące ze sobą zespoły i poznanie zasad symulacji rynkowej planowanie celów trade marketingu określanie strategii obsługi partnerów w kanałach dystrybucji opracowywanie ofert współpracy i korzyści rywalizacja rynkowa – zdobywanie kontraktów raportowanie wyników i feedback
3. Blok fakultatywny: dla firm B2C – category management (pierwsze dwie godziny szkolenia w drugim dniu) category management w handlu tradycyjnym i nowoczesnym budowanie relacji z kluczowymi graczami (sieciami) – możliwości i ryzyka kluczowe zasady zarządzania półką i powierzchnią sprzedaży POS i narzędzia wsparcia sprzedaży partnerów handlowych kluczowe wskaźniki i mierzenie efektywności w category management marki własne: decyzja strategiczna firmy na rynku B2C
4. Strategie marketingowe w trade marketingu audyt systemu trade marketingu w firmie opcje i kierunki działań, cele trade marketingu macierz produkt-rynek jako narzędzie planowania działań w trade marketingu pozycjonowanie rynkowe oferty na tle konkurencji wdrażanie działań trade marketingowych w praktyce
5. Narzędzia taktyczne w pracy trade marketerów promocja sprzedaży – kluczowa technika w trade marketingu i jej efektywne wykorzystanie materiały POS budujące przewagę konkurencyjną, rola zintegrowanej komunikacji marketingowej producenta programy wspólne producenta i dystrybutora targi jako narzędzie trade marketingu – wciąż efektywna metoda dotarcia do partnerów handlowych w wielu branżach szkolenia dla partnerów w kanałach dystrybucji – jak je efektywnie prowadzić eventy dla dystrybutorów i klientów finalnych – techniki dotarcia programy lojalnościowe i motywacyjne – korzyści dla partnera handlowego, firmy i finalnych klientów
6. Efektywność i przyszłość trade marketingu skuteczność a efektywność w trade marketingu wskaźniki penetracji rynku, dystrybucji, udziału w zakupach klientów wskaźniki sprzedażowe, wizerunkowe i w zakresie przyszłych zakupów trade marketing 2.0 – platformy zakupowe, e-commerce, trade marketing pull – nowe sposoby budowania przewagi konkurencyjnej na rynku
7. Blok fakultatywny: dla firm B2B – trade marketing B2B (ostatnie dwie godziny szkolenia) specyfika trade marketingu na rynku B2B – gdzie kupującym są firmy, sprzedaż przetargowa, kontraktowa i w dystrybucji rozdrobnionej relacje z hurtem w sytuacji silnej pozycji kluczowych dystrybutorów na rynku budowa map rynku i narzędzi wspierających sprzedaż na rynku B2B programy motywacyjne i lojalnościowe B2B skuteczność i efektywność działań trade marketingowych B2B, długofalowe partnerstwo w zarządzaniu leadami i relacjami z klientami
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników