Rejestracja: 27 mar 2009, 17:40 Posty: 65 Lokalizacja: Kraków
Marki a sieci społecznościowe.
Temat marketingu w sieciach społecznościowych jest w centrum zainteresowań marketerów na całym świecie od dobrych 3 lat. Dostaję bardzo dużo pytań związanych z tematem. Po raz kolejny dane (tym razem z USA) pokazują jak działania marki w sieciach społecznościowych wpływają na lojalność i nastawienie „użytkowników marki” (nie lubię słowa „konsument”, bo wszyscy jesteśmy konsumentami). Niby dla marketerów rzecz oczywista – jednak, gdy się przyjrzymy sytuacji w Polsce to okazuje się, że ogromna większość marketerów nie ma pomysłu na zaangażowanie użytkowników, publikują banały, nie wykorzystują kanałów społecznościowych w przemyślany sposób zgodny ze strategią marki, nie wykorzystują potencjału sprzedażowego, etc.
Rejestracja: 27 mar 2009, 17:40 Posty: 65 Lokalizacja: Kraków
Internet – konkurencja totalna
Pojęcie „konkurencji totalnej” wymyśliłem jakieś 6 lat temu. Wtedy to jedna z dużych, ogólnopolskich stacji radiowych zgłosiła się z prośbą o strategię ich obecności w Sieci. Wszystko było dobrze do czasu gdy zapytałem ich czy są przygotowani na konkurencję i czy wiedzą, w którym kierunku zmierza. Odpowiedzieli, że oczywiście; stale monitorują aktywność stacji konkurencyjnej (tylko jedna stacja była konkurencyjna :’)… Trochę mnie to zakłopotało: ‘No dobrze, ale czy inna konkurencja też jest brana pod uwagę’ zapytałem. ‘Jaka „inna?”’ padła odpowiedź.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników