Termin szkolenia: 19-20 maja 2015, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum Trener: Tomasz Żyminkowski Cena netto: 1590 zł zł netto + 23% VAT
Program szkolenia: Planowanie i strategie marketingowe
Moduł 1. Analiza sytuacji wyjściowej – gdzie jesteśmy i dokąd możemy pójść?
1. Analiza zasobów – czym dysponujemy? Model biznesu – jak generujemy przychody? Audyt procesu planowania marketingowego Analiza potencjału rynkowego (produkty/marki, ceny, dystrybucja, komunikacja) Analiza portfela klientów
2. Analiza rynku funkcjonowania Analiza klientów – jak klienci podejmują decyzje o zakupie i czym różnią się między sobą? Analiza konkurencji (charakter, natężenie) Analiza konkurentów i ich strategii 3. Analiza warunków działania – co stało się, co dzieje się i co stanie się w przyszłości? 4. Diagnoza i prognoza – jakie są nasze możliwości? Scenariusze rozwoju sytuacji – co jest najbardziej prawdopodobne?
Moduł 2. Wyznaczanie celów – dokąd chcemy i możemy dojść? 1. Cele w zakresie potencjału rynkowego 2. Cele rynkowe 3. Cele finansowe
Moduł 3. Tworzenie i wybór strategii marketingowej – jaką drogę wybieramy, aby dojść do celu?
5. Best practices – strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych Case studies skutecznych i ciekawych strategii marketingowych w Polsce i na świecie – interpretacja i analiza czynników sukcesu
Moduł 4. Planowanie działań marketingowych – co konkretnie robić, aby podążając wybraną drogą dojść do wybranego celu? 1. Ustalanie wartości dla klienta 2. Ustalanie cen 3. Ustalanie dostępności produktów 4. Ustalanie komunikacji marketingowej 5. Sporządzanie budżetu i harmonogramu – ile mamy pieniędzy na realizację zadań i kto i kiedy będzie realizował plan?
Moduł 5. Wdrożenie i kontrola planu – dobry plan to dopiero początek sukcesu
1. Bariery skuteczności planowania marketingowego – co może nam przeszkodzić w realizacji naszych zamiarów? 2. Komunikowanie planu wewnątrz firmy i motywowanie wykonawców – jak pozyskać sojuszników? 3. Kontrola wykonywania i wykonania planu
Kontrola bieżąca – czy robimy rzeczy właściwie? Kontrola strategiczna – czy robimy właściwe rzeczy?
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników