Szkolenie 2-dniowe: 10-11 grudnia, Warszawa, Atrium Centrum Cena netto: 1590 PLN Trener: Artur Maciorowski - ekspert e-marketingu, autor książki "E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online", redaktor prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska".
Korzyści i rozwój umiejętności:
poznanie kluczowych aspektów prowadzenia działań w zakresie e-handlu i pozyskiwania leadów praktyka e-commerce – od definiowania grupy docelowej przez prezentację produktu po pomiar efektywności prezentacja narzędzi perswazji w sprzedaży online sposoby praktycznego definiowania i segmentowania odbiorców promocja projektów e-commerce w sieci – skuteczne metody dotarcia do nabywców przybliżenie terminów, pojęć i żargonu branżowego związanego z e-commerce i leadami sztuka generowania zapytań (leadów) sprzedażowych projektowanie systemów transakcyjnych skuteczne narzędzia komunikacji z uwzględnieniem specyfiki e-commerce
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników