Termin szkolenia: 4-5 grudnia 2014, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum Cena netto: 1590 zł trener: Tomasz Żyminkowski
Marketing jest dziedziną, w której liczy się pewna doza intuicji i umiejętności przewidywania rzeczy nieprzewidywalnych. Czy zatem jest sens sporządzania planów? Nawet jeśli nasz plan się nie ziści w 100%, samo „przejście” procesu planowania daje okazję do refleksji nad tym, czy wykorzystujemy wszystkie szanse, jakie pojawiają się w naszym otoczeniu.
Szkolenie to porusza wiele zagadnień znanych każdemu praktykowi marketingu. Jednak uporządkowanie wiedzy i nabycie nowych umiejętności w analizie marketingowej, precyzyjnym określaniu celów, formułowaniu skutecznych strategii i programów działania tworzy pewną nową jakość. W czasie dyskusji i rozwiązywania realnych problemów realnych przedsiębiorstw wypracujemy nowe umiejętności analityczne i planistyczne.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników