Fundacja Szkolnictwo Dziennikarskie organizuje szkolenie „Redagowanie stron internetowych”, prowadzone przez Annę Miotk (dyrektor komunikacji w Polskich Badaniach Internetu). Szkolenie adresowane jest do osób, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę na temat popularnych w Polsce serwisów społecznościowych oraz sposobów ich wykorzystania w komunikacji firmy lub instytucji. Kiedy: 15 marca 2016 roku Miejsce: Warszawa Koszt: 640 zł
Cele szkolenia: • Poszerzenie wiedzy uczestników o sposobie pisania różnych typów tekstów internetowych, pisania z myślą o odbiorcy, zasadzie konstrukcji stron internetowych, SEO i ocenie skuteczności poszczególnych tekstów. • Przećwiczenie umiejętności praktycznych z zakresu tworzenia różnych typów tekstów stosowanych w internecie. Forma: Zajęcia będą prowadzone przy wsparciu metod aktywizujących: ćwiczeń, przykładów, dyskusji. Uczestnicy będą mieli do wykonania zadania praktyczne, poświęcone konstruowaniu różnych typów tekstów (potrzebna będzie sala komputerowa).
Program zajęć: 1. Nie każ mi myśleć. Jak internauci czytają teksty i jak może utrudnić to lub ułatwić konstrukcja strony www (czyli o usability słów kilka). 2. Znamy się tylko z widzenia… Odbiorca tekstów w sieci. 3. Teksty na strony www. Czy istnieje jakakolwiek różnica między tekstami dla intra- a internetu? 4. Typy tekstów stosowanych w Internecie: tekst na stronę www, notka na bloga, artykuł ekspercki, newsletter, teksty w mediach społecznościowych, teksty w reklamie internetowej, landing pages, informacja prasowa, notka prasowa, itd. Zasady tworzenia każdego z typów tekstów. 5. Jeśli wejdziesz między wrony, musisz krakać tak, jak one. Style językowe stosowane w sieci. 6. Ogólne zasady konstruowania skutecznych tekstów internetowych. 7. Formalny język stron internetowych i nieformalny język mediów społecznościowych. 8. Search Engine Optimization – dostosowanie tekstu do potrzeb wyszukiwarek. 9. Jeśli Twój współpracownik nie wie, o co chodzi, Twój czytelnik też się tego nie dowie – kilka słów o weryfikacji merytorycznej tekstów. Redakcja i korekta. 10. Czy nasz tekst odniósł sukces? Jak to sprawdzić – pomocne narzędzia.
Szkolenie poprowadzi pani Anna Miotk - osoba odpowiedzialna za badania i rozwój produktu oraz raporty i analizy medialne w firmie Newspoint, specjalizującej się w monitoringu internetu. Ma sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań komunikacyjnych oraz strategii social media; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników