Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
Planowanie i strategie marketingowe * 19-20 maja http://www.forum-szkolenia.pl/archiwum-f98/planowanie-i-strategie-marketingowe-19-20-maja-t5148.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | AkademiaAtrium [ 01 mar 2016, 00:40 ] |
Tytuł: | Planowanie i strategie marketingowe * 19-20 maja |
Zapraszamy na szkolenie: Planowanie i strategie marketingowe ● Szkolenie Termin szkolenia: 19-20 maja 2015, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum Trener: Tomasz Żyminkowski Cena netto: 1590 zł zł netto + 23% VAT Program szkolenia: Planowanie i strategie marketingowe Moduł 1. Analiza sytuacji wyjściowej – gdzie jesteśmy i dokąd możemy pójść? 1. Analiza zasobów – czym dysponujemy? Model biznesu – jak generujemy przychody? Audyt procesu planowania marketingowego Analiza potencjału rynkowego (produkty/marki, ceny, dystrybucja, komunikacja) Analiza portfela klientów 2. Analiza rynku funkcjonowania Analiza klientów – jak klienci podejmują decyzje o zakupie i czym różnią się między sobą? Analiza konkurencji (charakter, natężenie) Analiza konkurentów i ich strategii 3. Analiza warunków działania – co stało się, co dzieje się i co stanie się w przyszłości? 4. Diagnoza i prognoza – jakie są nasze możliwości? Scenariusze rozwoju sytuacji – co jest najbardziej prawdopodobne? Moduł 2. Wyznaczanie celów – dokąd chcemy i możemy dojść? 1. Cele w zakresie potencjału rynkowego 2. Cele rynkowe 3. Cele finansowe Moduł 3. Tworzenie i wybór strategii marketingowej – jaką drogę wybieramy, aby dojść do celu? 5. Best practices – strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych Case studies skutecznych i ciekawych strategii marketingowych w Polsce i na świecie – interpretacja i analiza czynników sukcesu Moduł 4. Planowanie działań marketingowych – co konkretnie robić, aby podążając wybraną drogą dojść do wybranego celu? 1. Ustalanie wartości dla klienta 2. Ustalanie cen 3. Ustalanie dostępności produktów 4. Ustalanie komunikacji marketingowej 5. Sporządzanie budżetu i harmonogramu – ile mamy pieniędzy na realizację zadań i kto i kiedy będzie realizował plan? Moduł 5. Wdrożenie i kontrola planu – dobry plan to dopiero początek sukcesu 1. Bariery skuteczności planowania marketingowego – co może nam przeszkodzić w realizacji naszych zamiarów? 2. Komunikowanie planu wewnątrz firmy i motywowanie wykonawców – jak pozyskać sojuszników? 3. Kontrola wykonywania i wykonania planu Kontrola bieżąca – czy robimy rzeczy właściwie? Kontrola strategiczna – czy robimy właściwe rzeczy? Szczegóły i zamówienie: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... ketingowe/ Zapraszamy do kontaktu: Monika Kwaśnik tel. 607 710 797 szkolenia@szkoleniaatrium.pl Beata Skorubska beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl tel. 530 502 000 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |