Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe
Dzisiaj jest pn kwie 23, 2018 11:02 pm

Strefa czasowa UTC

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Promocja strony internetowej - jak zwiększyć popularność?
PostZamieszczono: wt mar 24, 2015 7:42 pm 
Witam,
Może jest tu ktoś, kto zna się na promocji stron internetowych w Google? Nie znam się na tym zupełnie, a czas najwyższy rozruszać moją witrynę. Nie widać mnie w wyszukiwarkach (przynajmniej nie na kilku pierwszych stronach). Co powinienem zrobić? A może ktoś z Was pracuje w branży i chciałby pomóc? Próbowałem już wszystkich tradycyjnych i znanych mi sposobów. Miał ktoś podobny problem? Słyszałem o firmach, które zajmują się profesjonalnie promocją witryn. Korzystał ktoś? Ile taka usługa może kosztować?

Na górę Dodaj na Facebook

Tytuł: Re: Promocja strony internetowej - jak zwiększyć popularność
PostZamieszczono: śr mar 25, 2015 10:33 am 
Cześć

Szczerze mówiąc to jest tylko kilka sposobów...niestety o różnej skuteczności. Możesz rozesłać link do znajomych, przyjaciół, czy rodziny. Możesz stworzyć listę mailingową, ale to nie da Ci oczekiwanego efektu i zadowalająco krótkim czasie.
Moim zdaniem najlepiej jest oddać sprawę w ręce specjalistów i zdać się na ich wiedzę i doświadczenie. Na rynku jest kilka firm, które się tym zajmują, więc wybór masz ;)

Pozdrawiam

PostZamieszczono: czw mar 26, 2015 10:07 am 
Przechodzień

Dokładnie sposobów jest wiele, jedne mniej skuteczne drugiej bardziej. Zdecydowanie dobrym kierunkiem będzie firma, która zapewni Ci dobrą pozycję w gogle. Skoro twoja strona nie istnieje w gogle, to nie dziw się, że brakuje odwiedzających, a skoro chcesz zająć się tym profesjonalnie to nie czekaj tylko działaj :)

PostZamieszczono: czw mar 26, 2015 10:00 pm