Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest czw gru 12, 2019 6:33 am

Strefa czasowa UTC

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: adidas copa mundial
PostZamieszczono: pn wrz 16, 2019 1:50 am 
Przechodzień

De D Rose 6 en J Wall 2 zijn al adidas f50 onthuld, dus het is slechts een kwestie van tijd totdat Damian Lillards 2e kenmerkende schoen met adidas aan de wereld wordt getoond. We hebben een aantal lekken gezien die erop wijzen dat de D Lillard 2 mogelijk Boost-technologie gebruikt, maar niets is bevestigd totdat het uit de mond van het paard komt. Als de D Lillard 2 Boost zou gebruiken, zou het automatisch beter zijn dan de J Wall 2. Dit is te hopen dat dit het geval is. De afgelopen maand is de Tubular X in de scene geweest. Op dit moment is er een versie met een gebreid bovenwerk en een ander met een Primeknit-bovenwerk.

Beide zien er mooi uit, maar beide gebruiken een zool die vrijwel identiek is aan de originele Tubular. Dus we hebben al de toevoeging van Primeknit op de bovenkant dus hoe zit het met Adidas maakt een? Nieuwe Tubular X Boost? Ik denk dat veel mensen het zouden graven. Je wist dat de Superstar het op deze lijst moest maken. adidas flux Dit is de schoen die in me opkomt als ik zie of iemand de naam adidas in deze specifieke witte en zwarte kleur noemt. Als adidas een manier zou vinden om Boost aan de Superstar toe te voegen zonder de klassieke look te veranderen, zouden we een enorme winnaar in handen hebben. Ze hebben al een Primeknit-upper toegevoegd, adidas forum dus waarom niet een Boost-middenzool? Laten we hopen.

Een klassiek paar van drie strepen aantrekken is als het hebben van geschiedenis aan mijn voeten, maar zonder de pretentie en bagage (bedankt, sociale media) die gepaard gaat met het dragen van andere schoenen die we allemaal kennen en waar we van houden. Als je het hoort van de mensen die het boek echt hebben gezien en doorbladeren, voelt het als een essentieel stuk dat elke sneakerhead moet hebben op dezelfde manier dat het bezitten van een paar Stan Smiths of Superstars een must-have is in elke collectie.

Het is een geweldige schoen die een goed op de markt gebrachte heruitgave verdient, maar misschien het hele "ADAN" -gedeelte slechts een klein adidas gazelle blauw beetje bagatelliseren ... Goede vriend van de site Gilbert Arenas vermoordde het met adidas tijdens zijn eerste jaren in Washington.? Een van de eerste atleten die echt dingen omhelsde die we nu als vanzelfsprekend beschouwen, zoals blogs en sociale media, maakte Arenas ook golven met zijn kenmerkende lijn. Voor de Gil 2 Zero was het oorspronkelijke plan om 82 unieke colorways van de schoen te maken voor elke wedstrijd van het reguliere seizoen, waarbij gebruik werd gemaakt van de vele dingen waarin Arenas toevallig geïnteresseerd is, zoals videogames en hibachis.

Onderweg is  Sneaker Youtube niet meer  nieuw . Het is enorm gegroeid en in sommige gevallen is het ook enorm saai geworden. Je YouTube-feed kan een eindeloze puinhoop worden van Nikes, adidas, Sauconys, etc. en het kan moeilijk zijn om het beste ervan te vinden zonder je tijd te verspillen. Ik dacht dat het leuk en nuttig zou zijn om tien kanalen op te sommen waarvan ik nog steeds af en toe geniet. De lijst is geen top tien of iets dergelijks. Het is niet in een bepaalde volgorde, op slechts tien kanalen die ik nu aan het graven ben. Eigenlijk is dit minder een kritiek en meer van een "oh goed, adidas groeit en zorgt ervoor dat colorways zoals de Triple White altijd beschikbaar zijn voor mensen om te kopen omdat ze heel snel vies worden. "

Ik herinner me de goede oude tijd waarin je gewoon een paar maanden kon wachten tot de huidige adidas-hardlopers in prijs zakten adidas gazelle roze tot bijna lachwekkend lage niveaus. Maar dankzij Kanye en de manier waarop de sneaker-community Boost en Primeknit heeft omarmd, kan ik vanaf het begin van het jaar niet eens een lanceringskleur krijgen voor zelfs iets minder dan de detailhandel. Misschien als er meer colorways vallen of hoe het vervolg ook wordt genoemd, hebben we misschien een kans. Y3 is dat onbereikbare beest geweest, omdat het idee om zoveel te betalen voor sneakers dat adidas Originals uiteindelijk uiteindelijk een goedkopere versie van hen maakt wees altijd de discrepantie voor mij. Als Obrazek ze nu geprijsd zijn zoals adidas Originals, kunnen we praten

Na górę Dodaj na Facebook

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC