Zapraszam na dwudniowe szkolenie do Zakopanego.
28-29 lipca (czwartek/piątek)
Ośrodek FIAN w samym centrum Zakopanego - ul. Chałubińskiego 34
Uczestnicy nabędą umiejętności profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, wyeliminują popełniane błędy i skierują swoją uwagę na możliwości budowania relacji przy użyciu telefonu. Wyćwiczą technikę dialogu, prowadzącą do uzyskiwania wszystkich potrzebnych informacji. Zrozumieją typy klientów i poznają techniki radzenia sobie z trudnymi rozmowami. Ukierunkują swój dialog z klientem, uświadamiając sobie zależność pomiędzy celami relacyjnymi i biznesowymi. Nabędą umiejętności asertywnej odmowy.
Szkolenie polecam tym wszystkim, którzy mogą mieć telefoniczny kontakt z klientem niezależnie od zajmowanego stanowiska i pełnionej funkcji w firmie. Ktokolwiek podnosi słuchawkę i rozmawia z klientem, ma wpływ na budowanie wizerunku i kształtowanie długofalowych relacji, a te z kolei w dzisiejszych czasach przekładają się na zyski firmy.
Cena standardowa: 1230 PLN netto
Specjalny rabat dla osób, które zgłoszą się do czwartku 21 lipca - otrzymują upust 230 netto i podadzą hasło: "skuteczna komunikacja telefoniczna".
Pełny program szkolenia znajduje się na stronie AVENHANSEN - wystarczy kliknąć poniższy link:
http://www.szkolenia.AVENHANSEN.pl/szko ... opane.html