Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest sob paź 19, 2019 6:58 am

Strefa czasowa UTC



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nowoczesne Techniki Sprzedaży 1 15.02.2010 - 16.02.2010
PostZamieszczono: wt lut 09, 2010 1:22 pm 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: śr lip 08, 2009 11:55 am
Posty: 21
Lokalizacja: Kraków
Zapraszamy na szkolenie!

Temat: Nowoczesne Techniki Sprzedaży 1
Termin: od: 15.02.2010 do: 16.02.2010

O konkurencyjności i pozycji rynkowej firmy decyduje nie tylko jakość oferowanych produktów i usług, ale przede wszystkim poziom ich sprzedaży. Stąd duża odpowiedzialności wymagania wobec pracowników działów sprzedaży. Aby być skutecznym i efektywnym sprzedawcą trzeba nie tylko bardzo dobrze znać ofertę produktowo-usługową, ale też stale doskonalić swoje umiejętności z zakresu technik sprzedaży. Podczas naszego szkolenia nauczymy Państwa jak przeprowadzić finalizację sprzedaży oraz w jaki sposób zadbać o ciągłość kontaktu z klientem. Pokażemy również jak odnowić kontakt z klientem. Uzyskana wiedza może wpłynąć na zwiększenie skuteczności sprzedaży i w efekcie przynieść wymierne korzyści dla przedsiębiorstwa.

Adresaci:

* Pracownicy działów handlowych przedsiębiorstw
* Handlowcy oraz opiekunowie klientów
* Osoby mające bezpośredni kontakt z klientem w urzędach i organizacjach non – profit

Po ukończenia szkolenia uczestnik będzie:

* Potrafił zidentyfikować docelową grupę klientów, w której prawdopodobieństwo sprzedaży jest najwyższe
* Umiał odróżnić potrzeby rzeczywiste od sugerowanych przez Klienta. Wiedział jak w danej grupie klientów prezentować produkt zwiększając szansę na jego sprzedaż
* Rozumiał znaczenie utrzymywania kontaktów z klientami oraz potrafił praktycznie je wykorzystać
* Wiedział jak postępować w sytuacjach, gdy klient wyraża swoje zastrzeżenia względem produktu

Program:

Dzień I

* Przebieg procesu sprzedaży a rola sprzedawcy
* Klient jako potencjał handlu
o „Lejek sprzedaży”
o Indywidualna analiza typologiczna klienta
o Hierarchizacja klientów
o Precyzowanie rzeczywistych potrzeb klienta
* Poszukiwanie nowych klientów
o Prospekting – podstawowe techniki i metody
o Pozyskiwanie klientów
o Budowanie sieci klientów
o Jak wpływać na rynek?
* Działania sprzedażowe w oparciu o charakterystykę klienta

Dzień II

* Przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji
o Etapy planowania prezentacji
o Struktura oraz treść prezentacji
o Dlaczego klient miałby wybrać akurat nasz produkt?
o Spersonalizowana praca nad prezentacją
* Finalizacja transakcji
* Produkt sprzedany i co dalej?
o Kiedy klient ma zastrzeżenia
o Działania posprzedażowe
o Odnawianie kontaktów z klientami

więcej na stronie: www.pm2pm.pl

_________________
Obrazek
Szkolenia - zarządzanie projektami - pm2pm sp. z o. o.


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits