Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest sob paź 19, 2019 7:29 am

Strefa czasowa UTC



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nowoczesne Techniki Sprzedaży 2 22.03.2010 - 23.03.2010
PostZamieszczono: wt lut 09, 2010 1:25 pm 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: śr lip 08, 2009 11:55 am
Posty: 21
Lokalizacja: Kraków
Zapraszamy na szkolenie!

Temat: Nowoczesne Techniki Sprzedaży 2
Termin: od: 22.03.2010 do: 23.03.2010

Umiejętności sprzedażowe, podobnie jak większość umiejętności handlowych wymagają ciągłego doskonalenia. tylko część rozmów z klientem kończy się powodzeniem, należy dbać o efektywność sprzedaży. Ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji są więc niezbędne, by podnieść skuteczność działań, a tym samym zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa. Drugą część naszego szkolenia sprzedażowego chcemy zaproponować tym spośród Państwa, którzy posiadają podstawową wiedzę oraz doświadczenie w sprzedaży.

Adresaci:

* Kierownicy oraz długoletni pracownicy działów handlowych przedsiębiorstw
* Doświadczeni handlowcy oraz opiekunowie klientów
* Osoby mające bezpośredni kontakt z klientem w urzędach i organizacjach non – profit

Po ukończenia szkolenia uczestnik będzie:

* Wiedział jak zaprezentować produkt, aby zaspokoić oczekiwania i potrzeby potencjalnego klienta
* Rozumiał analizę kosztów i korzyści jakiej dokonuje klient decydując się na dokonanie zakupu
* Znał znaczenie budowania oraz pielęgnacji relacji z klientem
* Potrafił wykorzystać techniki marketingowe w trakcie sprzedaży Wiedział jak skutecznie sprzedać produkt, gdy nie ma możliwości bezpośredniego spotkania z klientem
* Znał zasady proponowania klientom zakupu produktów dodatkowych oraz produktów o wyższej wartości
* Potrafił właściwie zareagować i odpowiedzieć na obiekcje klienta
* Jak sfinalizować umowę oraz jak pielęgnować relacje z klientem

Program:

Dzień I

* Wiem co sprzedaje – charakterystyka produktu
o Analiza cech produktów
o Atrakcyjność proponowanych produktów z punktu widzenia klienta
o Trafianie w potrzeby klienta – hierarchizacja wartości
* Clienteling – wieloskładnikowa sieć powiązań z klientem
o Proces identyfikacji oraz specyfikacji obecnych i potencjalnych klientów
o Ocena motywacji klienta a powodzenie sprzedaży
o Dostosowanie oferty do potrzeb klienta
* Sprzedaż jako działanie marketingowe
o Wykorzystywane w sprzedaży modele kompozycji marketingowej
o Charakterystyka modelów kompozycji marketingowej
o Elementy marketingu stosowane w sprzedaży

Dzień II

* Nowoczesne techniki sprzedaży
o Kiedy nie ma możliwości sprzedaży bezpośredniej…
o Sztuka doradzania a sprzedaż produktów dodatkowych
o Większa cena – większa korzyść, czyli up – selling
* Sprzedaż produktu jako ostatni etap – czy na pewno?
o Obiekcje klienta – jak sobie z nimi radzić
o Negocjacje w końcowej fazie procesu sprzedaży
o Finalizacja transakcji
o Czy warto prowadzić działania posprzedażowe?

więcej na stronie: www.pm2pm.pl

_________________
Obrazek
Szkolenia - zarządzanie projektami - pm2pm sp. z o. o.


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits