Duża konkurencja na rynku, oraz oferowanie podobnych lub tych samych produktów przez konkurujące firmy powoduje konieczność podejmowania dodatkowych działań sprzedażowych. Najprostszym sposobem zwiększenia atrakcyjności oferty jest obniżenie ceny produktu. Jednak takie działanie najczęściej sprawdza się krótkoterminowo - tylko do momentu, aż konkurencja również obniży ceny. Dużo lepszym rozwiązaniem działającym długofalowo jest wdrożenie programu lojalnościowego. Klienci za zakupy otrzymują określoną ilość umownych punktów, które są wymieniane na nagrody (rabaty, nagrody rzeczowe, usługi) dopiero po przekroczeniu określonej wartości zakupów. Takie podejście przywiązuje klienta do określonej firmy lub marki bardziej, niż każdorazowe udzielenie rabatu. Obecnie program lojalnościowy to nie tylko mechanizm wynagradzania klienta za zakupy. Bardzo często dużo ważniejsza jest zgromadzona baza danych na temat klientów i ich preferencji zakupowych. Umożliwia to niejednokrotnie wdrożenie systemu zarządzania relacjami z klientami – wysyłanie ofert promocyjnych e-mailem lub SMS z dokładnie spersonalizowaną ofertą.
Oferujemy kompleksowe wdrożenie programu lojalnościowego obejmujące:
opracowanie koncepcji i projektu programu, dostawa oprogramowania i sprzętu (czytniki kart, terminale), wykonanie projektu i wydruk kart plastikowych, wykonanie projektu i druk tradycyjnych, papierowych katalogów, obsługa logistyki nagród, serwis i wsparcie techniczne.
Nasze programy lojalnościowe są wdrażane w firmach działających w różnych branżach. Posiadamy rozwiazania zarówno dla małych, jak i dużych firm o różnym profilu działalności. Poniżej przedstawiamy propozycję wdrożenia programu lojalnościowego w oparciu o gotowe rozwiązania programistyczno-sprzętowe dla:
hurtowni, sieci franczyzowej, sklepu detalicznego, salonu wyposażenia wnętrz, gabinetu kosmetycznego, spa, solarium, gabinetu dentystycznego, pubu i restauracji, multipartnerskiej sieci handlowej, programu wykorzystującego terminale do odczytu kart
Przykładamy wielką wagę do opinii naszych obecnych i przyszłych klientów. Państwa sugestie pozwalają nam podnosić standard obsługi w aspektach, które umykają naszej uwadze. Czekamy na wszelkie opinie i pytania. Prosimy o przekazywanie ich telefonicznie lub drogą elektroniczną - korzystając z poniższego formularza lub naszych adresów e-mail. Już teraz dziękujemy za każdą wiadomość.
Dane firmy: Trigona Sp. z o.o ul. Przewóz 44 30-716 Kraków
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników