Szanowni Państwo,
w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa,
że w dniach 7 – 8 października 2010r. w Zakopanem odbędzie się szkolenie otwarte:
SKUTECZNE TECHNIKI SPRZEDAŻY – DŹWIGNIA FINANSOWA I CROSS SELLING
→ Cele:
•Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty technik sprzedaży w różnych branżach.
•Omówienie zasad skutecznego przygotowywania i prowadzenia rozmowy handlowej ze szczególnym uwzględnieniem języka korzyści.
•Gruntowne przygotowanie uczestników do udziału w złożonych procesach sprzedaży.
•Nabycie umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów i dopasowania do nich ofert handlowych.
•Analiza odpowiednich narzędzi pomagających w uzyskaniu lepszych rezultatów w dziedzinie sprzedaży.
• Poznanie korzyści wynikających z wykorzystania mechanizmu dźwigni finansowej.
→ Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy szkolenia nauczą się jak określać dobre i złe strony zespołu handlowego. Nauczą się skutecznie brać udział w procesach handlowych wykorzystując wiele sprawdzonych technik. Dokonają również samoanalizy własnych umiejętności i kompetencji jako sprzedawców oraz poznają naistotniejsze narzędzia niezbędne do efektywnego prowadzenia rozmów handlowych i zwiększenia sprzedaży. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się również w jaki sposób zapewnić realizację celów w danej instytucji przy wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań. Zajęcia w małych grupach maksymalnie 15-osobowych umożliwiają przeprowadzenie praktycznych zajęć warsztatowych także w odniesieniu do własnego celu, charakteru i stylu pracy.
→Grupa docelowa:
• właściciele firm
• managerowie, dyrektorzy zespołów sprzedaży
• osoby odpowiedzialne za procesy sprzedaży oraz ich bezpośredni przełożeni
• specjaliści biorący udział rozmowach handlowych
• osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży
→Metody wykorzystywane podczas szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników. Zajęcia prowadzone będą w trybie wykładowo-warsztatowym w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą. Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczno-szkoleniowe pozwalające na dalsze doskonalenie umiejętności.
→Trener/wykładowca:
Szkolenie poprowadzi doświadczony trener, konsultant i coach- posiadający wypracowany warsztat poparty kilkunastoletnią praktyką zawodową w pracy trenerskiej. W sposób szczególny specjalizuje się w szeroko pojętych szkoleniach managerskich z zakresu skutecznych techniki sprzedaży, zarządzania sprzedażą, technik budowania trwałych relacji handlowych, dialogu parterów biznesowych oraz przywództwa. Wykorzystuje skuteczne metody psychologii autoprezentacji, perswazji oraz elementy zarządzania emocjami i stresem. Preferuje przekazywać praktyczną wiedzę w formie intensywnych warsztatów, gier szkoleniowych oraz aktywnych form angażujących wszystkich uczestników szkolenia.
→Program szkolenia (główne zagadnienia):
Dzień 1
czwartek (zajęcia w godzinach 9-17)
1.Powitanie- rozpoczęcie szkolenia.
A. Autoprezentacja uczestników szkolenia.
B. Krótka wymiana doświadczeń w zakresie trudności związanych z procesami sprzedaży.
2. Nowoczesne techniki sprzedaży– zagadnienia wstępne.
A. Sposoby pozyskiwania klientów.
B. Sposoby zainteresowania klienta produktem.
C. Techniki wpływu.
3. Skuteczna komunikacja w zarządzaniu sprzedażą.
A. Komunikacja werbalna.
B. Komunikacja niewerbalna.
C. Asertywność w procesie handlowym.
4. Ochrona własnych interesów podczas rozmowy handlowej.
A. Dokładne przygotowanie się do udziału w etapach procesu sprzedaży.
B. Poszukiwanie alternatywy w przypadku braku porozumienia obu stron.
C. Interesy a stanowiska.
5. Ja w roli handlowca:
A. Umiejętności i cechy skutecznego sprzedawcy.
B. Źródła pozyskiwania nowych umiejętności.
C. Próba dokonania samooceny: moje mocne i słabe strony jako handlowca i współpracownika.
D. Ja w roli skutecznego obserwatora i uczestnika procesu handlowego.
E. Uczenie przez przykład.
F. Autodiagnoza stylu sprzedaży. Wpływ stylu na rezultaty pracy.
Dzień 2
piątek (zajęcia w godzinach 9-16)
1. Rozmowa z klientem.
A. Przebieg i plan profesjonalnego spotkania prowadzonego przez handlowca.
B. Autoprezentacja.
C. Jak wywierać wpływ poprzez autoprezentację?
D. Mowa ciała jako narzędzie budowania wpływu i wywierania pozytywnego wrażenia.
E. Prezentacja firmy.
F. Kiedy i w jakiej formie przedstawić ofertę?
G. Prezentacja oferty z wykorzystaniem wiedzy psychologicznej o specyfice danego klienta.
2. Analiza rożnych strategii i technik sprzedaży.
3. Techniki wpływu na decyzje klienta.
A. Techniki psychologicznego nacisku na klienta.
B.Zachęcanie klienta do współpracy.
C.Nakłanianie klientów do rozszerzania współpracy.
D.Zachęta do kupna droższych produktów/ usług.
E. Reakcja w sytuacjach kiedy produkt nie spełnia wszystkich jego oczekiwań klienta.
4. Intensywny trening wykorzystujący najskuteczniejsze techniki sprzedaży.
5. Pojęcie dźwigni finansowej.
A. Up-Selling.
B. Cross-Selling.
5. Podsumowanie – zakończenie szkolenia.
A. Złote zasady skutecznego procesu handlowego.
B. Ćwiczenia utrwalające zdobytą wiedzę.
C. Podsumowanie szkolenia, ankiety ewaluacyjne, rozdanie dyplomów potwierdzających udział wszkoleniu.
→Koszt uczestnictwa :
1550zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w szkoleniu, konsultacje poszkoleniowe, materiały dydaktyczne, dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
→Zgłoszenia :
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić Kartę zgłoszeniową znajdującą się na naszej stronie internetowej oraz odesłać faxem pod numer: 61/6247 936 lub mailem na adres:
info@szkolenia-semper.plKLIKNIJ ABY WYPEŁNIĆ KARTĘ ZGŁOSZENIOWĄ
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić rezerwację miejsca.
Ze względu na duże zainteresowanie decyduje kolejność zgłoszeń.
Ograniczona liczba miejsc ze względu na warsztatowy charakter zajęć.
Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w organizowanym przez nas wydarzeniu.
→Kontakt:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
info@szkolenia-semper.plwww.szkolenia-semper.pltel: (61) 8102 194
infolinia: 508 393 926
- Załączniki
-
- logo mniejsze.jpg (15.15 KiB) Przeglądany 475 razy