Zapraszamy na szkolenie:
✅ TRADE MARKETING
Zobacz program, zamów szkolenie: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/trade-marketing/Termin szkolenia: 26-27 października, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto: 1590 zł + 23% VAT
Trener: Michał Dziekoński
1. Trade marketing 2.0 – jak zmienia się praca trade marketerów w epoce dynamicznych zmian u partnerów handlowych
ROPO, showroom, pokolenie Zalando – zmiany w kanałach dystrybucji powodujące modyfikację strategii wobec partnerów handlowych
trade marketing – łącznik między sprzedażą a marketingiem
jak rozumieć kluczowe pojęcia trade marketingu: channel partnership, field
marketing, sales marketing, category management, merchandising, sales suport i in.
nowa segmentacja partnerów w kanałach dystrybucji
2. Symulacyjna gra strategiczna TRADE MARKETING
podział na rywalizujące ze sobą zespoły i poznanie zasad symulacji rynkowej
planowanie celów trade marketingu
określanie strategii obsługi partnerów w kanałach dystrybucji
opracowywanie ofert współpracy i korzyści
rywalizacja rynkowa – zdobywanie kontraktów
raportowanie wyników i feedback
3. Blok fakultatywny: dla firm B2C – category management (pierwsze dwie godziny szkolenia w drugim dniu)
category management w handlu tradycyjnym i nowoczesnym
budowanie relacji z kluczowymi graczami (sieciami) – możliwości i ryzyka
kluczowe zasady zarządzania półką i powierzchnią sprzedaży
POS i narzędzia wsparcia sprzedaży partnerów handlowych
kluczowe wskaźniki i mierzenie efektywności w category management
marki własne: decyzja strategiczna firmy na rynku B2C
4. Strategie marketingowe w trade marketingu
audyt systemu trade marketingu w firmie
opcje i kierunki działań, cele trade marketingu
macierz produkt-rynek jako narzędzie planowania działań w trade marketingu
pozycjonowanie rynkowe oferty na tle konkurencji
wdrażanie działań trade marketingowych w praktyce
5. Narzędzia taktyczne w pracy trade marketerów
promocja sprzedaży – kluczowa technika w trade marketingu i jej efektywne wykorzystanie
materiały POS budujące przewagę konkurencyjną, rola zintegrowanej komunikacji marketingowej producenta
programy wspólne producenta i dystrybutora
targi jako narzędzie trade marketingu – wciąż efektywna metoda dotarcia do
partnerów handlowych w wielu branżach
szkolenia dla partnerów w kanałach dystrybucji – jak je efektywnie prowadzić
eventy dla dystrybutorów i klientów finalnych – techniki dotarcia
programy lojalnościowe i motywacyjne – korzyści dla partnera handlowego,
firmy i finalnych klientów
6. Efektywność i przyszłość trade marketingu
skuteczność a efektywność w trade marketingu
wskaźniki penetracji rynku, dystrybucji, udziału w zakupach klientów
wskaźniki sprzedażowe, wizerunkowe i w zakresie przyszłych zakupów
trade marketing 2.0 – platformy zakupowe, e-commerce, trade marketing pull – nowe sposoby budowania przewagi konkurencyjnej na rynku
7. Blok fakultatywny: dla firm B2B – trade marketing B2B (ostatnie dwie godziny szkolenia)
specyfika trade marketingu na rynku B2B – gdzie kupującym są firmy,
sprzedaż przetargowa, kontraktowa i w dystrybucji rozdrobnionej
relacje z hurtem w sytuacji silnej pozycji kluczowych dystrybutorów na rynku
budowa map rynku i narzędzi wspierających sprzedaż na rynku B2B
programy motywacyjne i lojalnościowe B2B
skuteczność i efektywność działań trade marketingowych B2B, długofalowe
partnerstwo w zarządzaniu leadami i relacjami z klientami
Zobacz program szkolenia i zamów: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... marketing/✅ ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA MARKETINGOWE - KALENDARZ SZKOLEŃ 2017http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie
http://szkoleniaatrium.pl/Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.plBeata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pltel. 530 502 000
- Załączniki
-
- 05-kula.jpg (93.59 KiB) Przeglądany 491 razy