Zapraszamy na szkolenie:
E-content – jak redagować treści w internecie, by zdobywać klientów ● SzkolenieTermin szkolenia: 1 grudnia 2014, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto: 790 zł
trener: Artur Maciorowski
Program szkolenia: E-content – jak redagować treści w internecie, by zdobywać klientów
1. Content w sieci
Definiowanie odbiorców informacji
Treść a rodzaj projektu
Prototypowanie informacji (AI) w sieci
Nazewnictwo kategorii i metoda „sortowania kart”
Sztuka nawigacji – 7 typów organizacji contentu
Ćwiczenia praktyczne – metoda sortowania kart, test „bagażnikowy”
2. Praktyka redagowania treści
Dekalog redaktora i model „odwróconej piramidy”
Od nano przez mikro po makro, czyli rodzaje contentu
Style komunikacji i redagowania treści
Formatowanie treści (tytuły, nagłówki, podsumowania, kontekst)
Sztuka używania tabel i wypunktowań
Układ i formy informacji na stronie – rozmiar, czcionki, zdjęcia i ilustracje, kolory, dźwięk, animacje i wideo
Redaktor jako specjalista SEO – o czym trzeba pamiętać
Ćwiczenia praktyczne – redagowanie informacji
3. Perswazja, sprzedaż i neuromarketing
Jak redagować treści zachęcające do kupna w Internecie?
Czy i w jaki sposób można „manipulować” informacją w sieci celem nakłonienia do pożądanej akcji?
10 zasad tekstu sprzedażowego
Neuromarketing w praktyce – 7 złotych zasad oddziaływania na odbiorcę
Ćwiczenie praktyczne – analiza treści sprzedażowych
4. Content Marketing
Content Marketing – co to jest, podstawy aktywności i korzyści biznesowe
Jak dobrać rodzaj contentu i styl przekazu do odpowiednich mediów – content marketing w wielu kanałach komunikacji
Cykl publikacji informacji w sieci
Narzędzia w Content Marketingu – jak tworzyć przekaz dla różnych typów mediów
Przykłady Kampanii Content Marketingowych
5. Pomiar skuteczności contentu online
Audyt treści – metody analizy ilościowej i jakościowej konkurencji oraz branżowych wzorców
Badania redaktora: eyetracking, testy z użytkownikami, badania tradycyjne (fokusy, IDI, ankiety www)
analityka webowa, interpretacja statystyk
Weryfikacja popularności contentu w sieci – przykłady narzędzi analityczno-badawczych w Internecie
Analiza i ocena materiałów
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... nternecie/Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.plBeata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pltel. 530 502 000