Prowadząc biznes w środowisku międzynarodowym można spotkać się z problemami zakłóceń w komunikacji i zjawiskiem braku zrozumienia wzajemnych intencji. Jak efektywnie się komunikować w skali międzykulturowej?
Problemy z porozumiewaniem się
Prowadząc biznes globalny, międzynarodowy, trudno jest uniknąć porozumiewania się z partnerami biznesowymi czy klientami w języku obcym. Przy takim procesie komunikacji mogą powstać problemy z właściwym zrozumieniem intencji obu stron. Często niewielkie pomyłki, przejęzyczenia w języku angielskim mogą prowadzić nawet do zerwania rozmów o kontrakcie czy negocjacji warunków zawieranej umowy.
Biznesmeni aspirujący do prowadzenia działalności w skali międzynarodowej oraz osoby pracujące na stanowiskach managerskich i kierowniczych, które z racji wykonywanych obowiązków zawodowych muszą komunikować się w języku angielskim z przedstawicielami różnych kultur, powinny poznać tajniki komunikacji międzynarodowej, która jest niezbędnym, codziennym elementem pracy w wielokulturowych zespołach dużych firm działających na rynku światowym.
http://www.szkolenia.AVENHANSEN.pl/komu ... cenia.html