Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 17:22

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: COACHING W ZARZĄDZANIU CZYLI PIERWIASTEK LUDZKI W BIZNESIE
PostZamieszczono: 31 sie 2012, 14:30 
Offline
Przechodzień
 Wyświetl profil

Rejestracja: 31 sie 2012, 14:17
Posty: 1
Jeśli poszukujesz sposobów na: zwiększenie swobody oraz skuteczności w komunikowaniu się z współpracownikami i klientami oraz skutecznego poszukiwania rozwiązań ten warsztat jest dla Ciebie!!! Nowa jakość Twoich relacji z otoczeniem jest w zasięgu ręki. Odpowiedzią jest coachingowe spojrzenie na dotychczasowe metody pracy i wzajemne relacje, które możesz odkryć i poznać dzięki uczestnictwu w proponowanych przez nas warsztatach.

Data i miejsce szkolenia:

17.10.2012 Kraków
Sala konferencyjna Domu Gościnnego Uniwersytetu Jagiellońskiego,
ul. Floriańska 49 (100m od Rynku Głównego)

I dzień: godz.10 00 - 17 00

Cena:
690 zł + 23%VAT / 1 os.
W cenie oferujemy: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w postaci rozbudowanej, multimedialnej prezentacji, imienny certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, obiad.

Adresaci szkolenia:
Zapraszamy: liderów, menedżerów, konsultantów, trenerów, terapeutów, mentorów, nauczycieli oraz WSZYSTKICH, którzy zawodowo lub prywatnie chcą rozwijać oraz świadomie kształtować swoje otoczenie i siebie.

Tak więc:
- jeżeli Twoja praca związana jest z prowadzeniem rozmów z podwładnymi i rożnorodnymi osobami.
- jeżeli chciałbyś, aby Twoi pracownicy sami dochodzili do istotnych refleksji i wniosków.
- jeżeli chcesz pobudzać ludzkie myślenie i poszukiwanie rozwiązań.
- jeżeli zależy Ci na tym, aby umiec wesprzeć ludzi w działaniu i inspirować ich zamiast dawać "mądre rady" i pouczenia.
- jeżeli zależy Ci na tym, aby zbudować pozycje lidera zespołu, mieć autorytet i skutecznie prowadzić zespół ludzki
- jeżeli chcesz się doskonalić i rozwijać zawodowo, aby czuć spełnienie i zadowolenie w kontaktach z pracownikami

Korzyści dla uczestników:
Praca kierownicza wymaga umiejętności skutecznych zachowań w wielu sytuacjach pełnych napięcia, stresu, a nawet konfliktów międzyludzkich. Zarządzanie ludzmi w różnym wieku, różnej motywacji i zaangażowaniu - wymaga z kolei ciągłego doskonalenia włąsnych umiejętności i poszerzania zakresu doświadczeń. Zachowania rutynowe, czy stare nawyki są bowiem często odbierane przez podwłądnych jako czynniki demotywujące lub wręcz wypalające.

Zdobyta wiedza i praktyczne umiejętności z zakresu coachingu bardzo mocno przełożą się na wyniki indywidualne i zespołowe, a także zadowolenie z pracy podległych Ci osób. Dla wielu menadżerów są one także początkiem nowej jakości pracy z podwładnymi, lepszym relacjom jakie na nowo zbudowali i służą osiąganiu lepszych efektów.

Prowadzący:

Artur Przybyłowicz

Trener Biznesu, Coach, praktyk NLP, prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania zespołami, przywództwa, komunikacji interpersonalnej, perswazji i wywierania wpływu, wystapień publicznych; sprzedaży i merchandisingu, obsługi klienta, inteligencji emocjonalnej, rozwóju osobistego. Praktyk zarządzania procesem sprzedaży ...więcej

PROGRAM WARSZTATÓW

1. Sesja szkoleniowa: Efektywne zarządzanie zespołem zadaniowym

Kluczowe zagadnienia:
Czynniki determinujące efektywność zespołu
Ksztaltowanie zaangażowania i atmosfery wspólpracy
Lider versus manager – Twoja rola, funkcja i zadania

2. Sesja szkoleniowa: Motywowanie niefinansowe jako indywidualne podejście do oczekiwań i potrzeb pracownika

Kluczowe zagadnienia;
Etapy rozwoju pracownika w organizacji (na podstawie Blanchard’a)
Zasady indywidualnego motywowania i prowadzenia podwładnych
Opory i lęki kontra wiara w siebie i działanie proaktywne
Relacje zawodowe służące osiąganiu założonych celów i rozwojowi zespołu

3. Sesja szkoleniowa: Coaching w zarządzaniu- czyli co dokładnie?

Kluczowe zagadnienia:
Teoria i podstawowe zagadnienia z coachingu.
Główne narzędzia coachingowe (aktywne słuchanie, skuteczne pytania coachingowe, efektywna informacja zwrotna).
Identyfikacja i rozwój kompetencji coachingowych.

4. Sesja szkoleniowa: Czy jest coś takiego jak komunikacja coachingowa?

Kluczowe zagadnienia:
Ogólny model komunikacji interpersonalnej.
Komunikacji typu 1-2-1 oraz komunikacja w zespołach.
Budowanie i wykorzystywanie potencjału komunikacyjnego jednostek i zespołów.
Wykorzystanie kompetencji coachingowych w komunikacji.
Różnice pomiędzy komunikacją klasyczną a komunikacją z elementami coachingu.

5. Sesja szkoleniowa: Praktyka czyni mistrza!

Kluczowe zagadnienia:
Wykorzystanie w praktyce narzędzi coachingowych (praktyczny trening aktywnego słuchania, zadawania pytań i udzielania feedbacków).
Trening prowadzenia indywidualnych (1-2-1) oraz zespołowych (action learning) sesji coachingowych pod okiem trenera.

6. Sesja szkoleniowe: Coaching – kiedy? dla kogo? dlaczego? jakimi narzędziami?

Kluczowe zagadnienia:
Praktyczne techniki zdiagnozowania celów i potrzeb rozwojowych.
Narzędzia do samodzielnego lub zespołowego analizowania sytuacji i planowania możliwych rozwiązań.
Metody oraz strategie doboru i wykorzystania coachingu w praktyce.


Więcej szkoleń oraz informacji na naszej stronie internetowej: http://www.apedukacjaszkolenia.pl/firm/ ... ch,12.html

Serdecznie zapraszamy!!!!


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits