Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 08 maja 2024, 20:39

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Intranet i Media Społecznościowe w Komunikacji Wewnętrznej
PostZamieszczono: 13 kwie 2013, 22:48 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:29
Posty: 21
Samo istnienie intranetu w firmie nie gwarantuje sprawnego przepływu informacji i wiedzy. Jak w przypadku każdego narzędzia komunikacji, intranetem należy zarządzać, dbać o jego jakość, rozwój i atrakcyjność. Także w perspektywie rosnącej roli mediów społecznościowych, które umożliwiają bieżącą komunikację w czasie rzeczywistym. Od mediów społecznościowych nie ma już ucieczki – są naturalnym kanałem komunikowania się, szczególnie dla osób właśnie wkraczających na rynek pracy.

Celem warsztatów jest opracowanie planu wdrożenia i/lub rozwoju (rewitalizacji) intranetu, poznanie specyfiki nowych mediów oraz nabycie umiejętności ich wykorzystania w komunikacji wewnętrznej.

Warsztat w szczególności dedykowany jest:
- osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną
- osobom odpowiedzialnym za intranet i/lub media społecznościowe
- członkom zespołów ds. intranetu/mediów społecznościowych

Podczas moderowanych dyskusji i analiz studium przypadków każdy uczestnik zidentyfikuje szanse i zagrożenia dla efektywności intranetu i mediów społecznościowych w swojej organizacji oraz przygotuje plan wdrożenia/rewitalizacji. Dzięki ćwiczeniom uczestnicy nabywają umiejętność redagowania i zarządzania treściami w mediach elektronicznych oraz umiejętność organizacji pracy zespołu ds. intranetu/mediów społecznościowych.

Tematyka warsztatów:
MODUŁ I: Intranet i media społecznościowe jako narzędzia efektywnej komunikacji
Jakie wiodące i wspierające funkcje pełni w komunikacji intranet?
Kiedy organizacja jest gotowa na wdrożenie nowych mediów?
Jak przygotować firmę na to wdrożenie?
Jak rozwój nowych technologii wpływa na komunikację elektroniczną w firmie?

MODUŁ II: Planowanie i wdrażanie intranetu i mediów społecznościowych
Jak zaplanować efektywne dla danej organizacji rozwiązania?
Jak zorganizować pracę przy wdrażaniu i zarządzaniu intranetem i mediami społecznościowymi?
Jak kontrolować popularność i efektywność narzędzi elektronicznych?

MODUŁ III: Treści tekstowe i wizualne w sieci
Jak redagować treści do intranetu i mediów społęcznościowych?
Jak dobierać i umieszczać materiały graficzne?

MODUŁ IV: Prawo i technologia
Jakie regulacje prawne odnoszą się do komunikacji elektronicznej w firmie?
Jakie rozwiązania technologiczne są dostępne na rynku?

Trener: Karolina Dulnik
Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie i podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.
Praktyk zarządzania komunikacją i informacją z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Była odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej w Servisco, DHL, IKEA, DPD, także w integracji Servisco z Danzas i DHL. Prowadziła działania public relations w branżach TSL i nieruchomości oraz w kulturze.
Juror konkursów i prelegent spotkań branżowych (Internale, Konkurs Biuletnów Firmowych Agape, Tuba, Klub Strategów Marketingu, Epr, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości).
Wykładowca (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu, Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna, Collegium Civitas, Akademia Górniczo-Hutnicza).
Od września 2009 roku zajmuje się doradztwem, szkoleniami, warsztatami i mentoringiem z zakresu komunikacji w organizacji. Jej wiedzy i doświadczeniu zaufali m.in.: TUV Rheinland, DSV, Softtutor, Tesco, Instytut Lotnictwa, Ipsen, Sygma Bank, Kraft Foods, BIK S.A., Tate&Lyle, Amica Wronki, Tramwaje Warszawskie, JTI Polska, Oriflame Poland, UPC, MAN Bus, Orange, PLAY, Koleje Mazowieckie, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Proseat, Dalkia, Polska Grupa Energetyczna S.A., Rhodia, KGHM, GBS Bank, General Electric.

Terminy 2013:
16-17 maja
5-6 września
7-8 listopada

Szczegółowe informacje: AKW@dulnik.com.pl

Akademia Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico to cykl otwartych warsztatów doradczych, przygotowujących do kompleksowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji. Ich celem jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu realizacji działań komunikacyjnych w firmie.


Pozostałe warsztaty odbywające się w ramach Akademii Komunikacji Wewnętrznej:
Audyt Komunikacji Wewnętrznej
Strategia Komunikacji Wewnętrznej
Narzędzia Komunikacji Wewnętrznej
Biuletyn Firmowy
Wolontariat Pracowniczy w Kształtowaniu Kultury i Wizerunku
Storytelling i Kształtowanie Kultury Organizacji
Kompetencje Komunikacyjne a Autorytet Menedżera
Komunikator jako Nieformalny Lider Opinii
Komunikacja Wewnętrzna w Kryzysie i Zmianach

Uczestnictwo w warsztatach Akademii Komunikacji Wewnętrznej jest równoznaczne z zaproszeniem do przystąpienia do Klubu Komunikacji Wewnętrznej.

_________________
Biznes to relacje. Relacje to komunikacja. Komunikacja to po(d)stawa!


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits