Szkolenie: Skuteczna strategia marketingowa, czyli jak sprawić, żeby konsumenci i nabywcy wybierali nasze produkty, 13-14.01.2014, Kraków.
Obecnie konsumenci stają się coraz bardziej świadomi decyzji zakupowych i konsumpcyjnych. Oznacza to, że w jednej strony ich wymagania rosną, a z drugiej coraz trudniej dotrzeć do nich z komunikatem marketingowym. Zrozumienie potrzeb konsumenta i odniesienie się do nich w spójnej strategii marketingowej, której realizacja jest wspierana przez całą organizację, jest dzisiaj kluczowym czynnikiem budowania trwałej przewagi konkurencyjnej firmy na rynku, a przez to zapewnienia jej stabilnej pozycji.
Cele warsztatu:
Uświadomienie i zrozumienie złożoności środowiska, w którym funkcjonują konsumenci i nabywcy; Przedstawienie sposobów zarządzania efektywnymi środkami dotarcia do konsumenta i nabywcy – stworzenie i wdrożenie skutecznej strategii marketingowej.
Korzyści dla uczestników:
Zrozumienie otoczenia, w którym konsumenci i nabywcy żyją i podejmują decyzje zakupowe: ich motywacje, preferencje, otwartość lub opór względem komunikatów marketingowych Zapoznanie się z metodami poznania i mierzenia zachowań konsumenckich i nabywczych (badania marketingowe) Zrozumienie pojęcia strategii marketingowej: czym ona jest, po co każda firma powinna ją mieć oraz w jaki sposób ją efektywnie przygotować i wdrożyć? Zapoznanie się z wachlarzem skutecznych narzędzi marketingowych służących docieraniu do konsumentów: ATL, BTL, nowe technologie, narzędzia niestandardowe Umiejętność zaprojektowania skutecznych działań marketingowych: cele, strategie, plany działania, aspekty finansowe
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników